Jump to content

Welke is mooier ? " oud " vs nieuw

Timo0103
 Share

Recommended Posts

Doemedie"oude"maar :tt1: (assuteffekaninhetwit)

Ook mee eens,voor mij ook ne stoere ,elegante,sportieve ,uitdagende,modebewuste,verleidelijke,tijdloze,frigo-witte Sp3!!! '-)))

Ik heb intussen de SP4 ook al in het nieuw gezien. Net als op de foto's boklelijk. Lijkt wel op een rollerskate door die massieve neus. Het interieur doet je ook luid huilend het bos inrennen. Ik vind de SP4 een misser in alle opzichten.

qua uiterlijk vind ik het ook een tegenvaller maar zou toch heel graag die 1.6 T-gdi in mijn SP3 lepelen poeh dat reed toch wel heel erg fijn

Persoonlijk ga ik voor de sp 4

ik heb met de dieselversie gereden als ook de gt line, rijdt als een speer met die automaat

raar maar waar

morgen wissel ik mijn sorento xm (5 jaar oud) in voor een sportage 3 world edition 1.7 cdri

(een jonge tweedehands van vorig jaar oktober met 11.000 km erop)

de vrouw gaat hiermee rijden en hecht niet zo veel belang aan het oud of nieuw model

we wisselen grondig van kleur , van wit naar wit :tt1:

Ik heb een zeer mooie overnameprijs gekregen en moet maar een klein beetje op leggen

Persoonlijk ga ik voor de sp 4

ik heb met de dieselversie gereden als ook de gt line, rijdt als een speer met die automaat

raar maar waar

morgen wissel ik mijn sorento xm (5 jaar oud) in voor een sportage 3 world edition 1.7 cdri

(een jonge tweedehands van vorig jaar oktober met 11.000 km erop)

de vrouw gaat hiermee rijden en hecht niet zo veel belang aan het oud of nieuw model

we wisselen grondig van kleur , van wit naar wit :tt1:

Ik heb een zeer mooie overnameprijs gekregen en moet maar een klein beetje op leggen

Goede kleurkeuze en wagen :-)))

Geef mij de nieuwe maar, een veel eigenwijzer uiterlijk! :-)  De SP3 leek te veel op een dertien in een dozijn auto! :-(

Vindt ik niet ,bij de sp4 hebben ze er de verlichting vooraan precies willekeurig opgeplaky,de verhoudingen kloppen niet en ook zoals hier al gezegt is van opzij vooraan klopt het ook niet....

Maar dat is natuurlijk een goesting,en misschien wel eigenwijs zoals u vermeld :wink:

In mijn geval vindt ik de auto niet speciaal genoeg om weer dezelfde te kopen.

Ik begrijp de ontwerpers van Kia wel, type 3 was zo'n succes voor het merk dat men niet radicaal het ontwerp

wil veranderen, das best link. Ze willen met alle modellen een Kia gezicht creëren.

Ze borduren mooi verder op een succesnummer, alhoewel ze het voor velen flink verpest hebben met die te dikke neus.

• 3 weeks later...

De nieuwe. Stukken mooier.

En vooral als je erin gereden hebt  

Daarom heb ik die ook gekocht de T-GDI GT line Maar ik denk dat smaken verschillen anders zouden we allemaal de zelfde auto rijden.

Nr 2 begint ook weer heel retro te worden. (vind ik)

Ze blijven er verrassend goed uitzien, ook na 10 jaar.

De 2e lichting van serie 2 (2007-aug 2008 ) is dan de mooiste.

Bij 3 of 4 ga ik toch voor 4.

3 ziet er naast 4 iets gedateerd uit; aan de neus van 4 moet je even wennen.

Een versie 3 kan zelfs in het wit, met de juiste zwarte accenten, bij de 4 staat wit van voren als een badkuip op wielen.

Aan de zij en achterkant ken het net..

.

Meneer Bigwade alles goed met u ? "Kan zelfs in wit". Ik weet niet waarom maar nr 4 komt niet goed over op foto's. Nadat we nr 4 in het echt hebben gezien moet ik zeggen dat ik die zou verkiezen boven nr 3.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 1

Meneer Bigwade alles goed met u ? "Kan zelfs in wit". Ik weet niet waarom maar nr 4 komt niet goed over op foto's.

Alles goed, dank voor interesse :wink:

In de tetdrive "Barcelona" hebben we het er al over gehad dat de nieuwe Sportage moeilijk te vatten is in foto's.

Je moet em echt zien en elke kleur geeft de auto een andere view.

Zie ook:

https://www.flickr.com/photos/bigwade/albums/72157664185603162

http://www.kiaclub.nl/topic/18836-testdrive-kia-sportage-iv-barcelona-2016/

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By markblankvoort
      Hallo Allemaal, 

Ik ben Mark 37 Jaar, Woonachtig in Omgeving Doetinchem (Gelderland). Werkzaam bij de Koninklijke Luchtmacht.
      Sinds 2 weken een Kia Optima GT Line 2017. 
      Helaas al wel terug naar de Dealer moeten sturen voor een vreemde Radio klacht, hopelijk wordt dat snel opgelost. 

Hoop hier veel te leren op dit Forum. 

Mvg.
      Mark

• By Erwin Pixel
      We waren vanmorgen in onze speurtocht naar een Niro op bezoek bij een handelaar die er 15 had staan. Eerst wat gekeken en toen praatje met verkoper die aanbood om er 6 maanden Bovag garantie bij te doen voor een bedrag.
      Ietwat verbaasd vroeg ik waarom ik dat zou willen, er zit immers 7 jaar garantie op een Kia, dus voor een auto van minder dan 2 jaar klinkt dat wat raar. 
      De verkoper gaf aan dat dit een import auto was en daardoor niet bekend was of de beurten conform Kia norm zijn gegeven. Aanvullend zei hij dat al hun auto's zonder fabriek garantie waren, ook de niet import omdat het ze ontbrak aan voldoende gegevens.
      Dit was feitelijk het einde van het gesprek, dan kun je nog zo een nette prijs hebt, ik ga geen 5 jaar garantie laten vallen voor 6 maanden bovag (waar ik uiteraard ook voor mag betalen).
      Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk verbaasd was van het geheel, maar tegelijk zullen er toch mensen zijn die de auto's kopen zonder garantie ? Hoe kijken jullie er tegenaan ?
      Overigens ook goed nieuws, bij onze vaste Nissan dealer (tevens Kia) stond een mooie Niro Dynamicline, nieuwe model van nog net geen 2 jaar oud gekocht. Aankomende vrijdag gaan we hem ophalen ! Oh ja, en deze heeft uiteraard volledige garantie
    • By Kia pro-ceed driver
      Aangeboden voor Kia Ceed SW (ED) 2007-09 - 2012-12
      Koplampen merk Johns Links & Rechts nieuw in doos aankoop factuur is aanwezig
      Nieuwprijs was € 210,79
      Vraagprijs € 175 ,00

• By rob2u
      Hallo mede-forummers,
      Ik heb al wel veel gelezen en een paar zaken gepost maar nog geen 'voorstelrondje' gedaan!
      Ik ben sinds 14-mei de blije eigenaar van een e-Niro 64kW Executive met Warmtepomp 'Black Edition'. Dat laatste is niet een officiële uitvoering maar heb ik zelf samengesteld (alhoewel ook afgekeken van een paar collega KIA rijders). Wat is daar speciaal aan?
      zwart gespoten dakrails alle blauw gekleurde accenten voor en achter zwart gespoten raamstijlen zwart gewrapped 18" Katana velgen met deels zwarte spaken labels van de achterklep verwijderd KIA Azië badges op voor- en achterklep, velgen en stuur Ik ben superblij met het resultaat, maakt deze e-Niro toch iets aparts.
      Daarbuiten rijdt de auto geweldig en ben ik nog volop alle features aan het ontdekken.
      Rob.

• By Stefan1979
      Goedemorgen beste forum leden.
      Mijn naam is Stefan
      Ik kom uit het altijd gezellige Brabant.
      Ben 42 jaar, getrouwd en heb 2 kids.
      Twee jongens,één van 8 en één van 11.
      Ik ben sinds enkele weken in bezit van een Kia Picanto Extreme 1.0 69 pk uit 2015.
      Vindt het een erg grappig autootje wat er leuk uitziet en lekker rijdt.
      Mijn vorige auto was een Nissan Pixo, dus kan wel zeggen dat dit een verademing is wat betreft luxe.
      Als gezins auto rijden we een Ford Focus 3.1 uit 2013.
      Heb al een upgrade uitgevoerd in de audio, deze is standaard kortgezegd ruk.
      De standaard radio vervangen door een exemplaar uit China.
      Een 9 inch android radio incl inbouw frame.
      Dit in combinatie met andere front en rear speakers van Pioneer is dit een wel geslaagde upgrade.
      De verlichting in de koplamp is vervangen voor een H7 led 6000k uitvoering voor een betere uitstraling en lichtbeeld.
      Staat ook beter in combinatie met de DRL.
      Helaas ben ik zoals meerdere hier tot de ontdekking gekomen dat Kia in mijn geval niet tot de zuinigste in zijn klassement valt. De Pixo was aanzienlijk zuiniger. Scheelt 140km op een tank dat de Picanto schadelijker is in verbruik. Weet niet of dit op te lossen is door een update of wat dan ook.
      En vindt de motor nogal als een oud naaimachine klinken.
      Vind dat de aandrijflijn nogal lawaaierig is. Aangegeven bij de dealer, die zegt dat dit normaal is en wel meevalt.
      Hoop hier veel wijzer te worden over de Picanto.
      Groeten uit Brabant

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

• Create New...