Jump to content
Sign in to follow this  
bassemans

Alweer een nieuwe Kia rijder erbij :)

Recommended Posts

Hallo, Ik ben Bas 36 jaar en komende uit Ittervoort waar ik samen woon met mijn vrouw. Mijn vorige auto was een Peugeot 307SW uit 2002 met net geen 220.000 km op de teller, maar desondanks in nette staat. Sinds afgelopen maand gaf de Peugeot rare storingsmeldingen vanuit de boordcomputer en was daardoor niet meer voor 100% betrouwbaar.

Daarom zijn we op zoek gegaan naar een mooie en goed uitgeruste occasion en kwamen al snel uit op de C'eed SW. Op internet wat afgezocht en kwamen op een mooie occasion uit die in Rijssen stond. Vorige week woensdag maar naar Rijssen gereden (vanuit ons ruim 200 kilometer!!) en er een proefrit mee gemaakt. Deze auto beviel ons direct zo goed dat we hebben besloten de auto te kopen. Sinds afgelopen vrijdag avond zijn we in het trotse bezit van deze auto. Een mooie nieuwe C'eed uit juli 2015 met maar 900 km op de teller, en omdat dit een demo is is deze uitgerust met mooie extra's. We hebben de auto ook laten voorzien van een vaste trekhaak. Ondertussen staat de kilometer stand al tegen de 1800 kilometer :)

Een fijne en mooie auto waaraan we hopelijk veel plezier mogen hebben

post-16843-0-24588800-1458585920_thumb.jpg

Hallo bassemans,

Welkom op het forum, en wat een mooie SW DynamicLine hebben jullie weten te scoren.  Mooie velgen hoor en de chrome randen om de mistlampen staan echt heel chique.

• Like 1

Hallo bassemans,

Welkom op het forum, en wat een mooie SW DynamicLine hebben jullie weten te scoren.  Mooie velgen en de chrome randen om de mistlampen echt staan heel chique.

Vette bak he!

Waren direct verkocht toen we deze zagen (en de auto ook :P)

Guest Warmentuuter

Welkom bassemans op het forum.

Veel plezier en veilige kilometers met de Ceed SW toegewenst

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By robinspr
      Sinds vorige week hebben we onze nieuwe auto maar helaas zit hier nog geel halogeen licht in de koplampen.. nu had ik whitevision lampjes besteld voor een witte look maar de koplamp blijft vol geel licht geven... ligt dit aan de lens in de koplamp of heeft dit een andere oorzaak ?
    • By Dennis the Menace
      Beste forumleden, 
      Nadat ik eigenhandig de koplampsproeier van mijn kia ceed had afgebroken (vanuit de de auto gezien, links) moest ik helaas een complete originele set kopen om alleen dit onderdeel te vervangen. Ik heb dus nog de complete slangenset en de sproeier rechts (vanuit de auto gezien) over. Aangezien ik geen Ceed 2 meer bezit wil ik deze verkopen aan iemand die het nodig heeft maar niet net als ik een complete set moet komen voor alleen de sproeikop. 
      De set zelf kost ex inbouwen een kleine 200 euro, dus graag bieden naar waarde. 
      Ophalen kan (midden Nederland net onder Utrecht) en anders verzendkosten koper. 
      Groeten, 
      Dennis

• By WartexxNL
      Goedendag, 
      Vandaag is mijn picanto naar de dealer geweest voor een beurt, ook is hier bij de firmware van de auto geupdate. Het rijgedrag van de auto lijkt hierna echter veranderd te zijn, de auto stuurt op hoge snelheid iets nerveuzer. Niet persee slecht, maar wel merkbaar anders. 

Meer mensen die dit hebben opgemerkt of hebben ze toch stiekem iets anders verander? Maar het lijkt alsof de stuurbekrachtiger sterker is geworden op hoge snelheid. Onder de 80 is er weinig verandering te merken. 

Ik zal morgen het firmwarenummer hier melden.
    • By Henk Segerink
      Sinds kort rijd ik in een Kia Opirus, een buiten beentje in de Kia-historie, maar een prima auto. Ik heb een vraag over de destijds door de importeur ingebouwd navigatiesysteem. Is het mogelijk m.b.v. een nog verkrijgbaar infoscherm de oorspronkelijke functionaliteit terug te krijgen. M.a.w. zijn de oorspronkelijke connectoren nog aanwezig?
      Ik heb deze vraag al neergelegd bij Kia Nederland, maar zij kunnen niets terug vinden over deze upgrade vanaf de importeur.
      Het systeem dat in de Opirus zit is een Pioneer 9DVD met separaat scherm. DE navigatie dateerd uit 2007 en is niet meer up te daten. Is gezien het gebruik van de smartphone natuurlijk ook niet nodig. Vandaar dat ik het systeem terug wil brengen naar het oorspronkelijke infodisplay.
  • Create New...