Jump to content

dakdrager voor Rio LS 2003

tayson
 Share

Recommended Posts

Hallo allen,

Kan iemand van jullie mij vertellen waar ik een dakdrager voor een Rio LS uit 2003 Kan kopen?

Ik heb al meerdere sites afgezocht en gemaild met verkopers maar niemand lijkt dakdragers aan te bieden voor dit type auto.

Ik zou hier ontzettend mee geholpen zijn.

Groeten Matthijs

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Leende
      De Kia Carens bouwjaar 2008 heeft standaard een dakrail en twee dragers. Zijn de dragers geschikt om daar een dakkoffer (max laadvermogen 50 kg) op te bevestigen? 

• By Leende
      Een vraagje over de dakdragers (origineel) bij Kia Carens bouwjaar 2008. Kan ik hier een dakkoffer op bevestigen? Ik heb me laten vertellen dat dragers er voor "de show" opzitten? Ik krijg niet gevonden of dit klopt. Met vriendelijke groeten Ger. 

• By loner1975
      Hallo allemaal,
      Ik heb sinds november 2020 een nieuwe Kia Ceed 5-deurs hatchback.
      Waar ik ook zoek, ik kan bijna nergens dakdragers vinden voor mijn Kia Ceed. De enige site waar ik iets vind is op de website van Thule maar hier betaal je € 290 voor. Op zich niet erg om ervoor neer te leggen maar zou graag meer keuze hebben.
      Heeft iemand nog andere ideeën?

• Guest Loekscheveningen
      By Guest Loekscheveningen
      Hallo, ik heb een Kia Sportage executive pack, 2012.
      weet iemand de kleurcode van de dakrail die bij de executive pack is geleverd. 
      mijn dakrail is op 2 plekjes beschadigt , ongeveer 2 keer 3 cm. Nu dacht ik dat zelf bij te kunnen spuiten met spuitbus autolak. 
      om deze spuitbus te kunnen kopen moet ik de kleurcode hebben.

• By Martin_HE
      Hoi,
      Ik zoek dakdragers voor de Carens (uit 2017) met rails vast op het dak.
      Origineel zijn ze erg duur en 2e hands niet te vinden. Iemand tips? 
  • Create New...