Ga naar inhoud

Wanneer verwacht je je nieuwe Niro?


Ron Penguin

Aanbevolen Berichten

Alle nieuwe Niro rijders veel plezier en veilige kilometers met hun Niro (van welke uitvoering dan ook) :)

Wat een fijne auto heh.........? Mijn eerste deuk, schaafplek heb ik al ! Volgende week garage.

dat is niet zo leuk om te horen dan wimis

Link naar reactie
Delen op andere sites


De hele levering van begin oktober is vertraagd naar 10 november :? .

Ze kunnen de vraag van de Niro's even niet aan.

Nog even wachten dus.

 

De dealer zoekt nu nog wel even uit hoe het zit met de tankpas van 500 Euro.

Dat was een incentive van de importeur voor Niro's geleverd uiterlijk 31 oktober.

Nu Kia zelf niet op tijd kan leveren zou het wel erg raar zijn als het voordeel van die tankpas daardoor komt te vervallen....

Toch?.

 

Mijn neefje nog even meegenomen naar de dealer om de Niro te laten zien.

Heeft hij er maar meteen zelf ook een besteld (First Editiion)!

Gelukkig een andere kleur.

 

Levering: dezelfde uit dezelfde zending als die van mij (van 10 november)...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dealer zegt dat schip met onze Niro (trekkracht 1300 kg) de 2e week van november in Rotterdam aan komt.

Dus dan reken ik voor transport en aflevering nog 14 dagen erbij (helaas) . In juni besteld.

Was natuurlijk wel bekend dat de Niro met het trekpakket pas later leverbaar was. Maar wachten duurt altijd lang. 

Wordt dan wel volop genieten als je hem hebt :-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 5 weken later...

https://bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Cijfers/2016/20161101-Verkoopcijfers-personenauto-s-oktober-2016.pdf?ext=.pdf

Aantal verkochte Niro's tot en met okt 2016 761. De boost volgt in november denk ik. :wink:

Ik hoop dat ik mijn Kia Niro voor het eind van november mag afhalen. Besteld 25 juli 2016.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


https://bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Cijfers/2016/20161101-Verkoopcijfers-personenauto-s-oktober-2016.pdf?ext=.pdf

Aantal verkochte Niro's tot en met okt 2016 761. De boost volgt in november denk ik. :wink:

Ik hoop dat ik mijn Kia Niro voor het eind van november mag afhalen. Besteld 25 juli 2016.

Zijn de aantal geregistreerde auto's. Het aantal verkochte (maar niet afgeleverde) kan stuk hoger liggen.

Moet zeggen dat je wel geduld moet hebben als je hem de 25e besteld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb afgelopen zaterdag mijn Niro besteld, De dealer kon zien dat KMNL deze auto op de boot heeft staan die als het goed is 16 november in Rotterdam aankomt dus dat wordt deze maand al rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb afgelopen zaterdag mijn Niro besteld, De dealer kon zien dat KMNL deze auto op de boot heeft staan die als het goed is 16 november in Rotterdam aankomt dus dat wordt deze maand al rijden

 

Ik neem aan dat mijn bestelde Niro op dezelfde boot staat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Spannende weken, hoe komen we deze door :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb afgelopen zaterdag mijn Niro besteld, De dealer kon zien dat KMNL deze auto op de boot heeft staan die als het goed is 16 november in Rotterdam aankomt dus dat wordt deze maand al rijden

Was 10 november....

Misschien een beetjetegenwind :? !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed bericht van mijn dealer  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)

 

“Mijn” boot had vóór de wind!

En de witte Niro is zelfs al in Nederland!

 

Volgende week gaat hij op transport, dan trekhaak eronder.

De week erna afleveren  :tt1: ....

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed bericht van mijn dealer  :-)  :-)  :-)  :-)  :-)

 

“Mijn” boot had vóór de wind!

En de witte Niro is zelfs al in Nederland!

 

Volgende week gaat hij op transport, dan trekhaak eronder.

De week erna afleveren  :tt1: ....

 

kijk dat zijn nog eens zonnige berichten met dit druilige weer.

 

nu is het pas echt aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Net erg goed bericht van mijn dealer, de boot had inderdaad wint mee en mijn auto is zelfs al bij hun binnen, aankomende vrijdag (18-11) kan ik hem ophalen, dat was dus een super verrassing.

Ik had eind van de maand in mijn hoofd en nu rijd ik aan het einde van de week al in de Niro, TOP :-)

 

Het is overigens een Niro Businessline in Deep Cerulean Blue.

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu nog het minder prettige deel, het overmaken van een hoop geld naar de dealer, maar ja dat schijnt part of the deal te zijn :cry: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...