Wanneer verwacht je je nieuwe Niro?
20 20

575 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Ik had de mazzel dat ik mijn auto via de dealer verkocht heb. Via een soort veiling. Bod was hoger dan wat ik verwachtte en het voordeel was dat ik netjes kon wisselen op het moment van levering. Maar het blijft vervelend als men de toezeggingen niet na komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook ik rij nu heerlijk (nou ja) in mijn Niro. Geen stoorsignalen van mijn Hilo ledlampen op de radio.

Maar grrrrr ....  de verkeerde trekhaak ondanks uitdrukkelijke vermelding op de factuur.   Maar goed , morgen weer een dag de auto kwijt om de goede trekhaak te laten monteren. Kennelijk is het moeilijk om een auto goed af te leveren. Ook de hulpkit ( gevarendriehoek ed.) was er niet. Ennn ook de stickers achterop waren niet verwijderd. Zucht  .....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-4-2018 om 19:39 zei NiroFrits:

Ook ik rij nu heerlijk (nou ja) in mijn Niro. Geen stoorsignalen van mijn Hilo ledlampen op de radio.

Maar grrrrr ....  de verkeerde trekhaak ondanks uitdrukkelijke vermelding op de factuur.   Maar goed , morgen weer een dag de auto kwijt om de goede trekhaak te laten monteren. Kennelijk is het moeilijk om een auto goed af te leveren. Ook de hulpkit ( gevarendriehoek ed.) was er niet. Ennn ook de stickers achterop waren niet verwijderd. Zucht  .....

Er zijn slechte en gelukkig ook goede Kia dealers. Mss. eens een dealer-tevredenheidspoll aan wijden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kia liefhebbers, aanstaande zaterdag mag ik mijn nieuwe KIA STONIC  de DISIGN EDITION ophalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei alparbo:

Kia liefhebbers, aanstaande zaterdag mag ik mijn nieuwe KIA STONIC  de DISIGN EDITION ophalen.

Ga ervan genieten!!!

• Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik rij nu even in een leen Picanto van de dealer (pittig karretje) ook alles op en aan!

Zaterdag wordt m'n Niro afgeleverd!  Hoeraaaaa!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die van mij is gisteren geleverd voorzien van de juiste Mobis trekhaak.:wink:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik kreeg een telefoontje en zaterdagmorgen kunnen we hem ophalen...eindelijk!

Gaan we morgen genieten van Hybride rijden. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onze dealer temperde de voorpret door geen levertijd af te geven. "Wij weten niet vooraf wat er aan nieuwe wagens binnenkomt. Dus hou het maar op 1 a 2 maanden,  dan raak je niet zo teleurgesteld". De witte Niro Dynamicline die we op het oog hadden was nl een dag na ons bezoek al verkocht. Ben benieuwd wanneer de onze zal worden afgeleverd. Klopt zijn verhaal inderdaad of is dit een afleidingsmanoeuvre voor ongeduldige klanten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-4-2018 om 16:39 zei Driestd:

Nou ik kreeg een telefoontje en zaterdagmorgen kunnen we hem ophalen...eindelijk!

Gaan we morgen genieten van Hybride rijden. 

Driestd gefeliciteerd en veeele fijne kilometers!

Gisteren (zaterdag) kreeg ik de melding van de dealer dat de transporteur de wagen "vergeten" is op te halen............???

Communicatie anno 2018, bestelling van deze "voorraad" wagen loopt al vanaf 4 april

Nogmaals veel plezier.

Groet,
Fransjesko

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren opgehaald. Wat een fijne auto! Door de stad grotendeels elektrisch. Na de eerste 150km op verschillende wegen 4,4L/100km.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 26-4-2018 om 23:56 zei KiaNiro:

Lange levertijd. Heb je er iets speciaals op besteld?

Een Niro Executive in donker grijs met schuifdak. Dat schuifdak schijnt speciaal te zijn terwijl hij op alle folders hiermee wordt afgebeeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En daar is ie dan.... Niro Executiveline Rich Espesso.

Hartstikke blij mee.
Rijdt fijn.

Alleen dat koppelen van de telefoon (Samsung Galaxy S8+) lukt niet best.
Woont er iemand in de buurt die de moeite wil nemen mij dat uit leggen wat met mijn lichte woordblindheid gaat dat moeilijk.

Gr. Fransjesko

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Fransjesko:

Hartstikke blij mee.
Rijdt fijn.

Woont er iemand in de buurt die de moeite wil nemen mij dat uit leggen wat met mijn lichte woordblindheid gaat dat moeilijk.

Gr. Fransjesko

gefeliciteerd er mee en veel mooie km's er mee Fransjesko.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fransjesko:

Hartstikke blij mee.
Rijdt fijn.

Gr. Fransjesko

Even naar de garage  terug voor hulp....?

Bij ons was dat onderdeel van de uitleg en aflevering ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fransjesko:

Hartstikke blij mee.
Rijdt fijn.

Gr. Fransjesko

Even naar de garage  terug voor hulp....?

Bij ons was dat onderdeel van de uitleg en aflevering ...

veel plezier ermee en veilige kilometers gewenst!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van harte gefeliciteerd en heel veel veilige km toegewenst!!

Inmiddels rij ik alweer een week met mijn Niro, maar super hoor!!!

Ik heb alleen last om hem "connect"te maken , maar de dealer heeft mij al uitgenodigd om even langs te komen om het te regelen.

Dit omdat ik een connect uitvoering heb.

Heel veel geluk met ej Niro Fransjesko!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net gebeld met de dealer en a.s. vrijdagmiddag gaan we 'm ophalen.:lol: Ben toch wel erg benieuwd hoe me dit gaat bevallen. Helaas nog met de originele 16" wielen omdat de bestelde lm-vegen nog even niet leverbaar waren maar er zijn ergere dingen. Komt goed.

Kennelijk is er een hausse aan bestellingen van nieuwe auto's om de aanstaande bpm-verhoging voor te blijven.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hanz99:

Kennelijk is er een hausse aan bestellingen van nieuwe auto's om de aanstaande bpm-verhoging voor te blijven.

Dat is dan gunstig voor de inruilwaarde :) Enig idee wat dat gaat schelen? Die 16" wielen zijn overigens geen straf, rijdt prima.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Ik vond de originele wielen niet mooi en dus had ik lm-velgen besteld. Die zijn ook van Kia en ook 16 inch. Ik had er al mee proefgereden vond 16 inch op zich prima voldoen. Die schijnen ook nog een iets zuiniger verbruik te geven. Wel all-weather banden laten monteren.;)

De nieuwe BPM-tarieven van 2018 zijn als volgt: Niro heeft CO-uitstoot van 88 g/km met 16" en 101 g/km met 18"

van 0 g/km tot 73 g/km – BPM-boete €356 – €2 extra per g/km gemeten vanaf 1 g/km t/m 72 g/km

van 73 g/km tot 98 g/km – BPM-boete €502 – €63 extra per g/km gemeten vanaf 73 g/km t/m 97 g/km

van 98 g/km tot 144 g/km – BPM-boete €2.077 – €139 extra per g/km gemeten vanaf 98 g/km t/m 143 g/km

van 144 g/km tot 162 g/km – BPM-boete €8.471 – €229 extra per g/km gemeten vanaf 144 g/km t/m 161 g/km

162 g/km en meer – BPM-boete €12.593 – €458 extra per g/km gemeten vanaf 162 g/km

bewerkt door Hanz99

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond de originele 16 inch wielen ook niet fraai. 16 inch op zich prima, maar die deksels.

zijn het ook die kosong velgen, staat wel stoer vind ik

wielen.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb precies dezelfde besteld. Die zijn wel mooi.:dup:

Afbeeldingsresultaat voor kosing velgen

bewerkt door Hanz99

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrijdag onze gravity blue Kia mogen ophalen. Viel me meteen op dat die blauwe kleur erg donker is. Bij bepaald licht lijkt ie wel zwart. Hij rijdt heerlijk.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-7-2016 om 09:49 zei Ron Penguin:

Ik ben benieuwd wie nu daadwerkelijk een Niro besteld heeft en wanneer deze geleverd wordt.

Ik heb er zelf een besteld

Model:     Niro First Edition

Kleur:      Gravity Blue

Extra:      Trekhaak voor de fietsendrager

LM velgen 'Eisen' .Hier gaan de zomerbanden op. Op de standaardvelgen gaan de winterbanden.

Verwachte afleverdatum:  1e helft september 2016

Ik heb mijn Dynamicline 20.04 besteld en hij wordt 29.06 afgeleverd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
20 20