Jump to content

Wanneer verwacht je je nieuwe Niro?

Ron Penguin
 Share

Recommended Posts

De door mij in januari bestelde Niro Executive in de kleur Cerulean Blue wordt geleverd op 19 april a.s., valt weer een maandje mee. De dealer had het eerst over eind mei. Ga ik checken of e-Call al meegeleverd wordt.

Op ‎4‎/‎6‎/‎2018 om 08:56 zei KiaNiro:

Geen idee wanneer het vorig jaar Pasen was.
Lang moeten wachten? :winkiss:

:-) zaterdag 14 april 2017 handtekening gezet en 12 mei 2017 de aflevering. Zo duidelijker :wink: ?

• Haha 1

3 uur geleden zei KiaNiro:

Hij is blijven drijven :wink:
Kreeg zojuist een telefoontje dat ie klaar staat.

Blij om te horen.

Maar die van mij moet nog worden voorzien van een echte trekhaak.

Vandaag te horen gekregen dat voor onze Kia Niro het kenteken is aangevraagd! Dus binnenkort: weer een Niro 1.6 GDi Hybride DynamicLine Connect Deep Cerulean op de weg !

• Like 2

30 minuten geleden zei JaapP:

Vandaag te horen gekregen dat voor onze Kia Niro het kenteken is aangevraagd! Dus binnenkort: weer een Niro 1.6 GDi Hybride DynamicLine Connect Deep Cerulean op de weg !

Maak er maar twee van. Ik krijg precies dezelfde. :-)

• Like 1

Met dag of 10 mag ik ExecutiveLine chocolade bruin met Mobis knobbel verwachten. Keuze van dit alles mede door jullie forum, waarvoor DANK.

Fransjesko

• Like 1

Op 9-4-2018 om 18:22 zei Fu Shan:

De door mij in januari bestelde Niro Executive in de kleur Cerulean Blue wordt geleverd op 19 april a.s., valt weer een maandje mee. De dealer had het eerst over eind mei. Ga ik checken of e-Call al meegeleverd wordt.

Geen e-Call op nieuwe Niro's. Alleen nieuwe typegoedgekeurde auto's krijgen dit systeem verplicht mee.

• Like 1

Vanaf 4 april al bezig met een Niro te leasen. Na al het papierwerk en de toestemming is het wachten begonnen.   8 april was alles rond.
Hieronder de verkoper zijn antwoorden op mijn vraag..

"ja nog even ik verwacht hem deze week"....

"Ja ik baal ook van KIA Nederland dat het zolang duurt"..

"hij had er al moeten zijn!"...

"Het leasen heeft zo'n groot impact gehad want we zijn naar 446% gegaan!"

Het is nu 23 April en had m'n auto al weggedaan we wachten nog steeds...

Het leuke gevoel van een nieuwe auto te krijgen zakt een beetje weg, en we waren zo enthousiast.

We hopen dan deze week weer...... 

Maar wie kan ons weer blij maken met wat we eerdaags gaan krijgen?

Groet Dries

25 minuten geleden zei Driestd:

Vanaf 4 april al bezig met een Niro te leasen. Na al het papierwerk en de toestemming is het wachten begonnen.   8 april was alles rond.
Hieronder de verkoper zijn antwoorden op mijn vraag..

"ja nog even ik verwacht hem deze week"....

"Ja ik baal ook van KIA Nederland dat het zolang duurt"..

"hij had er al moeten zijn!"...

"Het leasen heeft zo'n groot impact gehad want we zijn naar 446% gegaan!"

Het is nu 23 April en had m'n auto al weggedaan we wachten nog steeds...

Het leuke gevoel van een nieuwe auto te krijgen zakt een beetje weg, en we waren zo enthousiast.

We hopen dan deze week weer...... 

Maar wie kan ons weer blij maken met wat we eerdaags gaan krijgen?

Groet Dries

Jammer dat je zo lang moet wachten op je nieuwe Niro. Met leasen heb ik geen ervaring dus daar kan ik geen advies geven. Maar als je straks je Niro hebt ben je deze (wacht)tijd snel vergeten. Je krijgt een fantastisch rijdende auto die erg zuinig omgaat met de brandstof. Daarbij rijdt je regelmatig electrisch zodat je nagenoeg geruisloos over de weg rijdt. Door de vele extra’s ontkom je er haast niet aan om de handleiding door te lezen, maar dat is ook geen straf hoor. Ik wens jullie alvast veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst.

• Like 1

Hallo Driestd,

Ik voel met je mee.
Wij maken hetzelfde mee.
4 april was de papierwinkel klaar en de verkoper beloofde de Niro met een week uit voorraad te leveren.
Dus eigen auto met een week verkocht!!
Laatste belofte is nu donderdag of vrijdag.
Het zal mij benieuwen want volgens mij werken er weinig mensen op vrijdag ivm koningsdag :| 

Sterkte.

Fransjesko

• Like 1

'Uit voorraad' duurde bij mij vogens mij ook nog 3 weken. 1,5 a 2 om de auto daadwerkelijk op de vestiging te krijgen, daarna nog een week om (in te pannen om) te poetsen en trekhaak/parkeersensoren te monteren.

• Like 1

Ja inderdaad op deze vrijdag wordt er niet gewerkt.
Ik heb nu maar een Toyota Yaris gehuurd want ik moet toch vervoer hebben.
Ja ik kon een Kia Soul krijgen volledig elektrisch.....waar moet ik m opladen???
Er was gewoon niets voorhanden.
Ik wacht nu maar af en al is het volgende week, eerder wil ik niets horen dan alleen maar het goede nieuws...
Bedankt iedereen voor het medeleven en ik laat het jullie weten hoe de eerste kilometers worden ervaren. 

Groet Dries

• xtra40 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Similar Content

• By Cor de Zeeuw
      Hallo, we zijn op zoek naar 16 inch wieldoppen voor de kia niro, bouwjaar 2019. Deze kunnen alleen via de kia dealer verkregen worden. Het gaat om aerodynamische wieldoppen.  Zijn er alternatieven? En heeft iemand er ervaring mee? 
      We horen het graag.

Groeten, Cor.
    • By Prisanto
      Hallo, Ik heb een nieuwe Kia Niro Hybride Executieve besteld (gravity blue) en die wordt eind september geleverd.
      Ik zit te twijfelen of ik ook een ledverlichting voetruimte (voorzijde en achterzijde) en in en uitstapverlichting ga nemen.
      Heeft iemand er ervaring mee?
    • By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Maarten69
      Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?
      Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

• By slekk
      Hoi, ik ben op zoek naar een occasion Niro Hybrid executive, die comfortabel geveerd is met 17" velgen, maar blijkbaar zijn alleen de uitvoeringen onder de executive voorzien van een op comfort afgestelde onderstel. De executive kom ik enkel tegen met 18" velgen (die volgens zeggen stugger is qua demping).
      Klopt dit? En is dit met de PHEV anders? Daarvan kom ik de executive wel tegen met in elk geval 17" velgen. 

Groet, Marcel.

• Create New...