Jump to content
  • Sign Up
Ron Penguin

ANSWERED Wanneer verwacht je je nieuwe Niro?

Recommended Posts

Mooie kleur dat gravity blue

10 uur geleden, Eric-H zei:

Misschien wel belangrijk om te weten welke trekhaak je krijgt, dit in geval met de "wiebelhaken" die veelal gemonteerd worden, lees het topic er maar eens op na, " topic afneembare trekhaak, hier wordt ook uitvoerig over de vaste trekhaken gediscussieerd. 

Op die manier. Auto wordt ge-leased. Niet goed, zetten ze der maar een nieuwe op ;-)

34 minuten geleden, Hanz99 zei:

Mooie kleur dat gravity blue

Vandaar dat ik die ook gekozen heb, in combinatie met de 18inch velgen en chromen raamlijsten en chromen deurhendels echt een plaatje. :clap:

Ik heb de kia niro dynamic plus line   Deep Cerulean Blue model  2020  besteld via private lease levering okt .ik ben benieuwd 

• Haha 1

ik kan mijn Kia niro eind van het jaar boete vrij in leveren. Maar heb besloten. Hem

tekopen 

39 minutes ago, henk smit said:

ik kan mijn Kia niro eind van het jaar boete vrij in leveren. Maar heb besloten. Hem

tekopen 

Ondanks dat het niet geheel on-topic is . ben ik wel benieuwd wat je moet betalen voor overnamen (hoe oud is de auto dan en met hoeveel KMs op de teller?)

tekopen 

Jij weet ook niet wat je wilt; een maand ofzo geleden riep je nog dat 'ie weg ging over 5 maanden en er weer een Mazda kwam...
  • Like 1

Ik heb in januari een e-Niro besteld, lease, levertijd was eerst november, toen juni, en nu ‘onbekend.’ Iemand een idee of er leveringsproblemen zijn?

12 hours ago, Locloc said:

Ik heb in januari een e-Niro besteld, lease, levertijd was eerst november, toen juni, en nu ‘onbekend.’ Iemand een idee of er leveringsproblemen zijn?

Er zijn al tijden leveringsproblemen met de e-niro. Dit heeft met name te maken met de batterijen. Grondstoffen zijn schaars... 

Ik heb overigens in de wandelgangen gehoord dat er een fabriek in Duitsland gebouw wordt om de productie te versnellen.. maar of dit waar is (en of het helpt) ......

Mijn broer heeft ook de e-niro besteld en heeft nu een voorlopige leverdatum van maart 2020 

ik ken hem voor25000 euro kopen dan is die twee jaar oud met 40.000 km.op inter net stond een KIA E  niro     ter over name aan geboden 

voor 46000 euro. direct lever baar. 

Eigenlijk zouden we hem gisteren ophalen... Kreeg zaterdag telefoon... Iets mis gegaan... Waren vergeten kenteken aan te vragen:???:

Maar kreeg net via mijnoverheid het tenaamstellingsverslag. Vanmiddag halen we hem op :-)

4 uur geleden, Svijf zei:

Eigenlijk zouden we hem gisteren ophalen... Kreeg zaterdag telefoon... Iets mis gegaan... Waren vergeten kenteken aan te vragen:???:

Maar kreeg net via mijnoverheid het tenaamstellingsverslag. Vanmiddag halen we hem op :-)

Gefeliciteerd,

Zorg ervoor dat je niet meteen in een vette hagelbui komt eind van de middag

Heel mooi dan Svijf, gefeliciteerd er mee jullie en geniet er van.

Ziet er goed uit hoor, mooie kleur ook. Is het Platinum Graphite, die heb ik nm.

2 uur geleden, olympus zei:

Ziet er goed uit hoor, mooie kleur ook. Is het Platinum Graphite, die heb ik nm.

Klopt inderdaad :dup:

• Like 1

13 hours ago, Dragao said:

Er zijn al tijden leveringsproblemen met de e-niro. Dit heeft met name te maken met de batterijen. Grondstoffen zijn schaars... 

Ik heb overigens in de wandelgangen gehoord dat er een fabriek in Duitsland gebouw wordt om de productie te versnellen.. maar of dit waar is (en of het helpt) ......

Mijn broer heeft ook de e-niro besteld en heeft nu een voorlopige leverdatum van maart 2020 

Wanneer heeft hij hem besteld dan?

8 hours ago, Locloc said:

Wanneer heeft hij hem besteld dan?

ook Januari

Op 2-6-2019 om 17:38, johans67 zei:

Ik heb de kia niro dynamic plus line   Deep Cerulean Blue model  2020  besteld via private lease levering okt .ik ben benieuwd 

Ik heb sinds vorige week in mijn Leaseplan een bevestiging en verwachte lever datum van mijn lease auto gekregen, betreft een Dynamic Plus in Grafity Blue en zou begin september 2019 zijn. Ben dan wel heel benieuwd of dit ook het facelift model is omdat ik de aanvraag bij de lease maatschappij heb gedaan met het oude model en ze dus vorige week de bestelling bij de dealer hebben bevestigd. Zie namelijk bij dealers dat ze al adverteren met laatste modellen.

Op ‎3‎-‎6‎-‎2019 om 20:04, Murcielaygo zei:

Jij weet ook niet wat je wilt; een maand ofzo geleden riep je nog dat 'ie weg ging over 5 maanden en er weer een Mazda kwam...

het gaat wel geld kosten houder schap belasting 740 euro verzekering WA casco 600 euro onder houd 300 euro.1640 euro .dat zit nu in de lease prijs  van 383 euro per maand dat is de aanschaf plus onder houd 30.000 euro als ik blijf leasen kost het de laatste drie jaar 13968 euro.