Jump to content
Sign in to follow this  
Sharkster

Nieuw forum lid

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Martin en woon in Noord Brabant.
Sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een IX35 2.0 I-Catcher, automaat van 2014 in de kleur Steel Gray.
Inmiddels heb ik enkele honderden km.'s gereden en tot nu toe bevalt hij nog uitstekend. w00t.png

Omdat Kia en Hyundai nogal verwant zijn aan elkaar, wil ik graag ook eens rondkijken op dit forum om te lezen wat de gebruikerservaringen zijn.

Met vriendelijke groet
Martin

Guest Warmentuuter

Welkom op het forum.

En veel veilige kilometers met de ix35

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Marc Fellman
      Hallo allemaal,
      Ik hoop binnenkort een e-Niro te mogen gaan rijden. Het verzoek aan mijn werkgever gegeven om er één te bestellen en ben daarbij vreemd genoeg de eerste van de collega's die elektrisch gaat rijden dan. Ik moet zeggen dat de keuze voor de e-Niro er één is van het hoofd (het hart wilde eigenlijk de Mustang). Maar na een proefrit met de e-Niro denk ik dat het hart er ook al wel aan zou kunnen wennen :)
      Het gaat om een executive en in principe in de kleur blauw maar heb ook aangegeven dat de kleur rood ook mocht. Dat heb je als er meerdere kleuren zijn die je aanspreken en schoon ziet de wit metallic er ook erg mooi uit.
      Als ik hem heb zit ik nog wel te kijken naar een mooie oplossing voor USB aanlsuitingen achterin.
      Marc
    • By Jurgen Behets
      Dag iedereen,
      Ik ben Jurgen, woon in belgië. 
      Ben sinds 1 maand In Het bezit van een kia proceed gt. 

• By corroos
      Hoi,
      na 10 jaar een Venga gereden te hebben zijn we sinds kort in het bezit van een Kia Niro.
      we zijn erg tevreden over het comfort, zowel zitten als rijden.
      Roos
    • By ThePuffle
      Dag forumleden,

volgende week vrijdag de nieuwe Kia e-Niro Executive Line in Gravity Blue Metallic ophalen in Tiel. Heb er zin in! En erg nieuwsgierig hoe het elektrisch rijden bevalt.  

Groet Ger
  • Create New...