Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noudt

Nieuw Lid + Eigenaar Kia Picanto

Recommended Posts

Dag Allemaal,

Ik zal mij even voorstellen.

Mijn naam is Noud, 21 jaar.

Na lang zoeken voor een eerste autootje ben ik sinds een maandje eigenaar een KIA Picanto 1.0 cvvt uit 2012 en had nog maar 30.000 km op de teller staan, dit is tevens ook mijn eerste auto.

Voor als nog zeer tevreden met de aanschaf van de auto.

Was me een beetje aan het zoeken voor het vervangen van de huidige autoradio naar een ingebouwde navigatie systeem. Vond al vrij snel wat nuttige info over dit onderwerp.

Dus bij deze heb ik me maar aangemeld voor dit forum.

Vriendelijke groet,

Noud

Hallo Noud,

Welkom op het forum, en wat een goede keuze.... Je eerste auto en gelijk een Kia. De meeste van ons zijn via een omweg van de meest uiteenlopende merken pas bij dit topmerk terecht gekomen.

Heel veel plezier en veilige km met je Pica.

Groet,

Lourens

Hallo Noud,

Welkom op het forum, en wat een goede keuze.... Je eerste auto en gelijk een Kia. De meeste van ons zijn via een omweg van de meest uiteenlopende merken pas bij dit topmerk terecht gekomen.

Heel veel plezier en veilige km met je Pica.

Groet,

Lourens

Zou het een witte zijn ? :no:

Zou het een witte zijn ? :no:

Dat zouden dan 2 goede keuzes in een keer zijn, en als eerste auto een Kia, en dan ook nog een witte.

Maar ik vergeef het hem als hij nog niet voor een witte heeft gekozen. :wink:  :wink:

Sorry Noud...Maar er is hier op het forum altijd een leuke discussie over witte auto's.

Je hebt VOORSTANDERS en tegenstanders. Jij mag 1 keer raden tot welke groep ik behoor.

image_url-1869-1470415134.jpg

Dat zouden dan 2 goede keuzes in een keer zijn, en als eerste auto een Kia, en dan ook nog een witte.

Maar ik vergeef het hem als hij nog niet voor een witte heeft gekozen. :wink:  :wink:

Sorry Noud...Maar er is hier op het forum altijd een leuke discussie over witte auto's.

Je hebt VOORSTANDERS en tegenstanders. Jij mag 1 keer raden tot welke groep ik behoor.

image_url-1869-1463850041.jpg

Wat jouw keuze is weten we hier allemaal :wink:  :wink:  Ik heb gekozen voor Dark Gun Metal,kan je mij ook vergeven ? :innocent:

Wat jouw keuze is weten we hier allemaal :wink:  :wink:  Ik heb gekozen voor Dark Gun Metal,kan je mij ook vergeven ? :innocent:

Allemaal zwaar :offtopic:

Maar ik vergeef je, als je volgende Rio dan maar wit is.

Zo en nu Noud zijn topic weer terug geven. :hammer:

Allemaal zwaar :offtopic:

Maar ik vergeef je, als je volgende Rio dan maar wit is.

Zo en nu Noud zijn topic weer terug geven. :hammer:

Was maar een grapje hé,en om het dan volledig aan noud over te laten ,nee nooit géén witte :hammer: