Jump to content

Kiaad

Kia zonnestrip voorruit gezocht wie heeft goed adres

Recommended Posts

Hallo Kia Clubbers. Is er iemand die weet waar ik het volgende kan vinden: Voor mijn pico 2013 5  deurs wil ik graag een zonneband op de voorruit hebben. Binnen geplaatst dus, want anders ben ik bang dat hij kapot gaat met ruitenkrabben / gebruik ruitenwissers.

De bedoeling is een strip van ongeveer 15 tot 18 cm hoog en een breedte van 110 / 115 cm. Daar wil ik dus aan beide zijden het KIA LOGO hebben en verder niks bijzonders  .Omdat dit aan de binnenkant geplakt moet worden en buiten goed zichtbaar moet zijn ben ik er al achter dat men dit een negatieve sticker noemt. Ik heb al op diverse sites gekeken maar dan praat men over een lengte van 100 cm , wat dus echt te kort is. Kia logo natuurlijk in ROOD . Tips ? Adressen ? Wie ?

Alvast bedankt.

Guest Vitara 2

Hallo Kiaad,

Ik kom graag bij yourcarwrap.nl die kunnen bijna alles maken op sticker gebied.

Zou je gelijk een stukje zwarte folie bij ze kunnen regelen voor de B stijl van je Pica.

Op ‎24‎-‎8‎-‎2016 om 20:28 zei Kiaad:

Hallo Kia Clubbers. Is er iemand die weet waar ik het volgende kan vinden: Voor mijn pico 2013 5  deurs wil ik graag een zonneband op de voorruit hebben. Binnen geplaatst dus, want anders ben ik bang dat hij kapot gaat met ruitenkrabben / gebruik ruitenwissers.

De bedoeling is een strip van ongeveer 15 tot 18 cm hoog en een breedte van 110 / 115 cm. Daar wil ik dus aan beide zijden het KIA LOGO hebben en verder niks bijzonders  .Omdat dit aan de binnenkant geplakt moet worden en buiten goed zichtbaar moet zijn ben ik er al achter dat men dit een negatieve sticker noemt. Ik heb al op diverse sites gekeken maar dan praat men over een lengte van 100 cm , wat dus echt te kort is. Kia logo natuurlijk in ROOD . Tips ? Adressen ? Wie ?

Alvast bedankt.

Heyheyy!

MJW Stickers is een goeie aanrader. Ze zijn te vinden via fb: https://www.facebook.com/mjwstickers/

Echt aanrader!! Hier laat ik ook altijd mijn stickers maken! Kost niet veel en toch super kwaliteit! 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Maarten69
      Sinds ik in bezit ben van de Niro Executive ontdek ik steeds meer mogelijkheden in het navigatie systeem, maar een ding kan ik nergens vinden
      "Hoe kan in gebruikte adressen die ik in de navigatie verwijderen " er zijn adressen die ik maar 1 keer zal gebruiken
    • By Willempie57
      Sinds juli bezit ik de Nero Hybride ( jaartje oud).
      Heb nog wel veel vragen waarvan ik hoop hier de antwoorden te vinden dan wel te krijgen.
      De Nero rijdt fantastisch en zuinig.
      groetjes
    • By tijdjes123
      Vandaag Kia proceed gehad. Hele fijne auto.

Alleen ik mis een scherm voor bandenspanning in de proceed waar ik in proef gereden heb stond dat er wel volgens mij of in ieder geval waardes.

Weet iemand of het ook mogelijk is in het digitale dashboard die menuschermen te laten verdwijnen tenzij je op die knop drukt(dus het scherm voor rijassitentie etc)

Als ik met spotify mijn muziek via bluetooth afspeel dan is op het stuur het pijltje naar boven om een nummer terug te gaan en het pijltje naar beneden om het volgende nummer af te spelen.
      Dit is best irritant. Hebben meer mensen dit probleem? Op mijn andere Ceed 3 uit 2019 was het precies andersom en veel logischer.
  • Create New...