Jump to content
Ron Penguin

Android Auto

Recommended Posts

Posted (edited)
Op 1-2-2020 om 11:36, Michel_1970 zei:

@R.J., welke versie heb jij nu geinstallateerd? Ik heb het in de afgelopen weken ook een paar keer geprobeerd een whatsapp bericht te beantwoorden maar toen kwam het systeem met de mededeling dat de app niet herkend werd of het moest ge-update worden.
Ik heb versie 5.0.500214 erop staan.

Pasgeleden telefoon ge-upgradet naar Android 10 en inderdaad hij staat er nu standaard in..... versie 5.1.500644 bijgewerkt 14 feb 2020.

Het icoon is niet meer te zien, maar hij staat wel tussen je geinstalleerde apps, als je naar de Playstore gaat.

Zal binnenkort de foon even verbinden met snoertje met de auto, eens zien wat er gebeurt. Ik ga er van uit dat AA automatisch opstart dan.

Trouwens ook nog even geprobeerd met APK mirror om zelf AA er o te zetten (zodat ik misschien icoon weer terug krijg op de telefoon) maar dat vertikte hij toch mooi..... Ik denk omdat er een AA-versie nu gewoon "standaard" op de telefoon staat (maar daar heb ik verder niet echt verstand van oid)

Edited by dropje

Ik zag tot mijn verbazing dat bij ij AA ook gewoon was bijgewerkt. Ik heb AA een keer in duitsland officieel geïnstalleerd, En nou zag ik vorige week dat hij net was bijgewerkt, gewoon in nederland.

1 uur terug, gjcvro zei:

Ik zag tot mijn verbazing dat bij ij AA ook gewoon was bijgewerkt. Ik heb AA een keer in duitsland officieel geïnstalleerd, En nou zag ik vorige week dat hij net was bijgewerkt, gewoon in nederland.

Klopt, ik heb mijn AA een paar jaar geleden in Duitsland geïnstalleerd maar krijg in Nederland gewoon de updates binnen.

Ik heb meen ik destijds hem via een apk geïnstalleerd maar krijg toch de updates automatisch binnen.

Op 7-3-2020 om 10:11, der Rudi zei:

Ik heb meen ik destijds hem via een apk geïnstalleerd maar krijg toch de updates automatisch binnen.

Sinds kort?

Posted (edited)

Ik weet zeker dat ik hem via een APK heb geinstalleerd.

En in het begin ging ik hem handmatig updaten (via de recentste APK) maar op een gegeven moment merkte ik dat hij het automatisch deed. En dat is al heel lang.

Ik gebruik AA denk ik al een kleine drie jaar.

Edited by der Rudi

Gisteren in de auto (vrouwlief reed) de telefoon aan gekoppeld met snoertje en voila, daar was hij hoor, startte netjes op ..

Iemand een idee of je in Waze je scherm iets anders in kan delen? Het deel met de "geschreven aanwijzing" is nu in verhouding nogal groot.

2 minuten geleden, der Rudi zei:

Nee, al heel lang. 

Mmm, apart, bij mij deed AA dat niet, toen ik hem nog via APK had

Sinds kort wel, met het updaten naar Android 10, maar dat komt omdat AA nu wel standaard aanwezig is.

23 minuten geleden, der Rudi zei:

Tja, en ik heb geen Android 10 maar Android 9.

Had ik tot kortgeleden ook, nu dus 10.

Wat ik bedoel is dat ik ook al met 9 die automatische update kreeg van AA

Posted (edited)
17 uur geleden, der Rudi zei:

Wat ik bedoel is dat ik ook al met 9 die automatische update kreeg van AA

Dat begreep ik...

Ik was echter verbaasd dat je automatische updates op AA kreeg terwijl je die AA via een apk mirror had gedownload, volgens mij is dat normaliter niet zo (althans toen ik nog android 9 had + AA via APK, moest ik hem handmatig updaten)

Maar goed, ik ben verder ook niet echt handig met dat soort dingen, kan ook gewoon aan mij liggen...

Edited by dropje

Ja eens. Snap het ook niet. Maar toch zit hij automatisch in de updates.

mijn android auto heeft de update niet gedaan , ik zal zelf meer zeggen , hij kleurt rood en verteld mij nu dat hij niet meer beschikbaar is in mij land ( B )

in play store op zoek geweest naar een andere , niet gevonden , kan iemand mij vertellen de welke ik moet nemen ?

15 uur geleden, bert111bel zei:

mijn android auto heeft de update niet gedaan , ik zal zelf meer zeggen , hij kleurt rood en verteld mij nu dat hij niet meer beschikbaar is in mij land ( B )

in play store op zoek geweest naar een andere , niet gevonden , kan iemand mij vertellen de welke ik moet nemen ?

Update je telefoon naar Android 10 en je krijgt hem gratis en voor niks, incl. gratis updates.

Je ziet alleen geen AA-icoon meer op je scherm, maar hij is er weldegelijk. Kijk maar bij de lijst van geinstalleerde apps in de Appstore.
Of sluit gewoon je telefoon aan in de auto, dan start AA vanzelf op.

3 uur geleden, dropje zei:

Update je telefoon naar Android 10 en je krijgt hem gratis en voor niks, incl. gratis updates.

Je ziet alleen geen AA-icoon meer op je scherm, maar hij is er weldegelijk. Kijk maar bij de lijst van geinstalleerde apps in de Appstore.

naar android 10 kan ik niet , maar android 9 heb ik wel ( tel is een samsung J7 2017 )

22 uur geleden, bert111bel zei:

naar android 10 kan ik niet , maar android 9 heb ik wel ( tel is een samsung J7 2017 )

Geen idee of die naar Android 10 kan..

Maar dan zal het via APK mirror moeten. Is verder ook niet heel ingewikkeld.

5 uur geleden, dropje zei:

Geen idee of die naar Android 10 kan..

Maar dan zal het via APK mirror moeten. Is verder ook niet heel ingewikkeld.

dat gaat dus ook niet meer ....

Posted (edited)
Op 12-3-2020 om 08:44, dropje zei:

OK is nieuw voor mij, klopt staat er tussen.

Eens kijken of er wat veranderd is na de update....Andere media invoegen.url

Krijg de melding dat AA niet meer werkt......

Edited by beatrix

Hi,

Android auto werkt niet op mijn kia Niro, de applicatie in het menu kan niet geopend worden, is donker en reageert niet op touch, ik heb geen idee waarom hij het niet doet, ook als ik de AA app heb en mn telefoon heb aangesloten.

Posted (edited)

Aangesloten via een usb kabel? En je weet zeker dat het een usb data kabel is?

En welke usb poort gebruik je?

Edited by gjcvro

12 uur geleden, Rensoo zei:

Hi,

Android auto werkt niet op mijn kia Niro, de applicatie in het menu kan niet geopend worden, is donker en reageert niet op touch, ik heb geen idee waarom hij het niet doet, ook als ik de AA app heb en mn telefoon heb aangesloten.

wat @gjcvro zegt... En welke Android versie staat er op de telefoon? Indien versie 10 dan staat hij hoogstwaarschijnlijk op uw telefoon.
Was bij mij ook, moest hem wel even handmatig updaten eerst nog. 
U ziet geen icoon, even via de playstore naar "geinstalleerde apps" en handmatig updaten

Via een APKmirror? Dan zou het kunnen dat u een oude versie heeft, dan vertikt hij het ook.