Jump to content
Bjorn88

Nog animo voor meeting?

Recommended Posts

Hallo beste leden.

Ik ben nog een vrij kers verse kia rijder en ben erg benieuwd naar jullie kia's. Bij deze vraag ik jullie daarom ook of er dit jaar nog een kletsmeeting wordt georganiseerd in de omgeving wageningen waar ik dus vandaan kom.

Graag hoor ik jullie reacties en of ideeën

Zelf ideeën, organisatietalent?

Uhhh organiseren voor een club heb ik eigenlijk nog nooit gedaan , maar een kletsmeeting moet toch niet moeilijk zijn lijkt mij....

hallo als kan toch ietsje dichter tegen belgie  bedankt  :winkiss:

....maar een kletsmeeting moet toch niet moeilijk zijn lijkt mij....

Dus.....?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Meeting met Glühwein, oliebollen!

• Like 1

Anders heb ik er ook nog wel een paar

Ja, mutsen zijn jouw taak!

• Like 1

Als er behoefte is aan een meeting, dan is het vrij snel te regelen. Een redelijke parkeerplaats (plek), datum en tijd. Hoeft niet veel tijd en energie te kosten toch?

Als er behoefte is aan een meeting, dan is het vrij snel te regelen. Een redelijke parkeerplaats (plek), datum en tijd. Hoeft niet veel tijd en energie te kosten toch?

Ho wacht ff. zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor.

Wat dacht je van een toiletgelegenheid, restaurant in de buurt en speciale plek voor de gedoogden. :wink:. :-)

• Like 5

Zo jammer dat mutserige gedrag van die gedoogden.

Ok, okeej, oké....dat moet dan nog wel geroggeld worden. Denk ik, kweet nie zeker....

• Like 3
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By BarneyRubble
      Zorg dat je automatische ruiterwissers op OFF staat, dit voorkomt dat als je van te voren je auto start om daarna te gaan ijskrabben dat plots de sensoren vocht detecteren en de ruitenwissers die misschien al vastgevroren zitten spontaan beginnen ( of willen ) te wissen, als ze op dat moment nog vastgevroren zitten dan is dat niet fijn voor de rubbers en de wissermotor.
      Zet ook  UIT !  dat tijdens het achteruitrijden de ruitenwisser automatisch aangaat indien er vocht gedetecteerd wordt, deze zitten vaak als eerste vastgevroren en kunnen ook die rubbers en het motortje ervan defect raken.
      Zorg ook dat je automatische Zijspiegels niet meer op Automatisch staan maar zet ze in deze vorsttijden gewoon continue open zodat ook deze bij vorst niet vastgevroren kunnen raken en je kans loopt dat het motortje defect raakt zodra ze open willen gaan.
      En natuurlijk de mechanische handrem niet gebruiken omdat de kabels hiervan ook bevroren kunnen raken en de handrem er niet meer vanaf wil.
      De Raamrubbers met zuurvrije vaseline /  babypoeder / enz insmeren voorkomt dat je deuren s"morgens niet meer open willen omdat ze vastgevroren zitten.
      Ik wens meteen hierbij alle Forumleden voor komende tijd veilige kilometers toe en blijf zuinig op je Kia.
      groeten Barney
    • By Zarpax
      Vanochtend ging ik boodschappen doen met mijn Kia E-Soul en opeens zag ik het: er zit een barst in mijn voorruit die onderaan de raamsponning begint. Supervaag. Ik kan me geen steenslag herinneren of wat dan ook. De breuk is ook heel typisch. Bij steenslag zou je vermoeden dat er een putje of ster in het raam zit vanwaaruit de breuk 'groeit'.
      Dat kan ik bij mijn auto niet zien. Zie foto's.

Maandag de dealer bellen, want dit is niet goed natuurlijk. Iemand anders dit meegemaakt met zijn/haar Kia?

• By HOD
      Hoi,
      Ik ben HOD, 33 en woon in Amsterdam. 
      Heb kort geleden een kia rio 3 bj 2016 uit Duitsland gekocht.
      Lees al wat langer mee op het forum en ben nu aan het kijken hoe ik hem langzaam een beetje wil pimpen. 
      Heb al wat goede tips van @xtra40 gekregen!

• By Nick W
      Hey,
      Na 11 jaar en 275.000km op de teller begon de ophanging van mijn oude Kia cee'd SW rare geluiden te maken en zouder er kosten aan komen. Omdat de koppeling ook al even raar aanvoelde en er toch hier en daar wat begon te mankeren is er de keuze gemaakt om naar een andere uit te kijken.
      Zaterdag is hij aangekocht een fonkel nieuwe KIA ceed 1.6CRDI (diesel) more met een navigatie pack. Een stockwagen in mijn lievelingskleur dark penta metal.... Begin 2021 schrijven we hem in.
      Ik zie nog weinig dieselrijders hier en dat is te begrijpen maar door mijn hoog aantal km (+25.000/j) en ik hoop toch weer 10j verder te kunnen was voor mij diesel de juiste keuze.
      Even de handleiding gedownload die ik via jullie forum vond en eens rustig doorgenomen.... zo benieuwd om er eindelijk mee rond te rijden en het 'verschil' te voelen met men oude Kia.
      -Is er ergens een soort van manual te vinden voor het navigatie / radio / uvo gedeelte is er deze ergens online? Ik heb niet gevraagd of de radio met DAB is (ik verwacht van wel maar ben graag zeker)
      -En de vraag ik zie ze veel gesteld her en der maar ik vind geen duidelijk antwoord.... Ketting of riem distributie bij deze nieuwe ceed? In het boekje staat vervangen naar 240.000 km dus ik denk dan ketting maar er staat de benaming riem voor. Zeer dubbel voor mij.
      -Alarm .... in het boekje staat het als optie maar ik zie nergens een alarm als optie . Wat zit er standaard op de kia van alarm ? 

Alvast bedankt en groeten van een ongeduldige Kia Fan

• By Scallieee
      Aanstaande dinsdag is het zover en mag ik mijn nieuwe Kia ProCeed ophalen. Deze wil ik voorzien van een afneembare trekhaak. Is iemand hier bekend mee? Volstaat een horizontaal model en toch een verticaal model. 

• Create New...