Picanto 2012 navigatie vragen
4 4

12 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

Beste leden

Ik wil aankomde maand een inbouw navigatie/multimedia systeem kopen voor mijn picanto 2012 , maar ik heb nog geen idee welke en welke de beste is voor mijn bedoeling

Wat zijn mijn eisen :

De navigatie moet goed zijn en ook gemakkelijk kunnen updaten

Een aux aansluiten zijn die is al aanwezig in de auto maar of dat werkt ? Plug and play

Ik had gelezen in andere discussies dat jullie de wiston systemen aanrader.

Maar dan zal nog steeds niet weten welke ik moet kopen de varianten met Android of die c217 . En waar kun je die systemen het best kopen ?

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen

Gr Rico

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voeg ik bij deze vraag meteen toe ,kan er op zo,n android systeem ook Here drive + of waze navigatie gedraaid worden ?

Here heeft gratis kaarten en kan na instalatie op gps alleen draaien hoop ik dan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste leden

Ik wil aankomde maand een inbouw navigatie/multimedia systeem kopen voor mijn picanto 2012 , maar ik heb nog geen idee welke en welke de beste is voor mijn bedoeling

Wat zijn mijn eisen :

De navigatie moet goed zijn en ook gemakkelijk kunnen updaten

Een aux aansluiten zijn die is al aanwezig in de auto maar of dat werkt ? Plug and play

Ik had gelezen in andere discussies dat jullie de wiston systemen aanrader.

Maar dan zal nog steeds niet weten welke ik moet kopen de varianten met Android of die c217 . En waar kun je die systemen het best kopen ?

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen

Gr Rico

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

de units zijn allemaal vrijwel het zelfde alleen het bestuurings systeem is of wel windows CE of wel Android

verder met die systemen blijft alles werken zo als je nu ook hebt (de aansluitingen zitten al in de bedrading gemaakt dus meestal plug en play)

waar te koop ?? of bij wisten zelf of eBay / allieexpress maar er zijn er ook wel hier in nederland te vinden 

als je er hier een koopt is tie vaak wel wat duurder maar hoef je weer geen invoerrechten te betalen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voeg ik bij deze vraag meteen toe ,kan er op zo,n android systeem ook Here drive + of waze navigatie gedraaid worden ?

Here heeft gratis kaarten en kan na instalatie op gps alleen draaien hoop ik dan.

de android systemen werken een beetje net zo als je telefoon dus met een installatie bestand moet je dit wel kunnen installeren 

of het verder goed werkt kom je inderdaad alleen maar door het te proberen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wil je een 'geen gezeik, geen gezeur' apparaat ga dan voor een Windows variant. Overigens zie je nergens nog iets van Windows in het apparaat terug. Er zit een eigen interface op. Verder integreren de windows modellen beter. Functies zoals split-screen en pip werken op de meeste erg mooi.

Maar wil je lekker prutsen met allerlei Apps en veel online doen, kies dan voor een Android variant.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens mij staan er ergens wel foto's op dit forum. Xtra40 heeft ze volgens mij gepost. Anders even kijken op de facebook pagina van de pimpmasters.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat valt wel mee; je moet het radiopaneel verwijderen, dat zit in mijn ervaring ERRUG vast. Dan de radio losschroeven, stekkers los, nieuwe radio instekkeren, radio op zijn plek schroeven, nieuw paneel voorzien van de ventilatie-uitblazers van je originele paneel en dan dat op zijn plaats terugklikken.

Bij mij was het wel zo dat de meegeleverde beugels niet helemaal pasten, die heb ik aangepast met een dremel en bandschuurmachine.

Voor je alles definitief dichtklikt is mijn tip om de GPS-ontvangst na te kijken; ik had de antenne niet ver genoeg naar voren geplaatst, waardoor er nauwelijks ontvangst was, dus ik moest alles weer open maken om dat te fixen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had 'm in eerste instantie bovenop de radio met de magneet. Later heb ik 'm verder naar voren geplaatst bovenop de kachelbuizen die daar lopen.
Maar omdat ik de Witson niet zo prettig vond heb ik deze doorverkocht. Vandaag de allernieuwste TomTom in gebruik genomen en dat is toch wel een erg prettig systeem!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wie kan mij helpen met de Witson Windows update en de recente kaarten voor de navigatie Igo want heb nu geen kaart

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
4 4