Lege startaccu van de NIRO
6 6

156 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Is eigenlijk off-topic maar hoe kan ik iemand een start hulp geven met een Niro? In de gebruiksaanwijzing staat wel hoe ik een start hulp kan krijgen maar ik kan niet vinden hoe ik hem moet geven. Gewoon de startkabels op de startaccu van de Niro plaatsen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zit een + aansluitpunt onder de motorkap bij de zekeringskast.

In de gebruiksaanwijzing staat : Sluit eerst één klem van de startkabel aan op de pluspool van de zekeringkast en de andere klem op een metalen onderdeel (bijvoorbeeld het motorhijsoog) niet te dicht bij de zekeringkast.

Maar ik neem aan dat het aansluiten van de kabels op de accuklemmen van de accu achterin ook kan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het 2018 model zit een accu knopje. Bij een lege startaccu verbindt deze door naar de hybide accu en starten maar. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-12-2017 om 08:16 zei Derrek:

Er zit een + aansluitpunt onder de motorkap bij de zekeringskast.

In de gebruiksaanwijzing staat : Sluit eerst één klem van de startkabel aan op de pluspool van de zekeringkast en de andere klem op een metalen onderdeel (bijvoorbeeld het motorhijsoog) niet te dicht bij de zekeringkast.

Maar ik neem aan dat het aansluiten van de kabels op de accuklemmen van de accu achterin ook kan.

Dat heb ik ook gelezen maar volgens mij is dat voor wanneer je zelf een starthulp nodig hebt. Of maakt dat niet uit en kun je zo ook een starthulp geven? Ik ben daar persoonlijk niet zo’n voorstander van met al die elektronica in een hybride.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sowieso opletten met iemand helpen met starten. Kennissen van mij hebben de boordcomputer van een VW Passat opgeblazen omdat ze 'even' de zitmaaier wilden starten..

Vond de elektronica van de auto niet zo leuk. Ik doe het in ieder geval niet zomaar meer, zelf niet bij mijn eigen spullen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
6 6