afscheid nemen of groot onderhoud
1 1

28 berichten in deze discussie

steamduck    26

Ja, Ja,

Ik weet het, het is al woensdag. Maar eerst zelf even genieten van mijn nieuwe wagen. Vrijdag een flinke tijd bezig geweest mijn navigatie (kenwood DNX 7150) om te bouwen van de Sportage naar de Sorento. Bij de dealer gedaan en goede hulp gehad met de ombouw. (ja dat hadden we zo afgesproken). Goede antenne splitter versterker voor DAB+ geplaatst opdat ik met de bestaande antenne ook DAB+ kan ontvangen. Achteruitrijcamera aangesloten en het geheel netje ingebouwd. Altijd leuk, die berg kabels en dan netjes alles weer dicht gemaakt.

Weekend druk geweest met gezin en sport en dan is het zo maandag en neemt het werk het weer even over. Gisteren voor het eerst naar Amersfoort met de nieuwe aanwinst. Is me goed bevallen. Bij deze toch een plaatje, nog in de garage bij de dealer. Als het wat mooier weer is, zal ik er nog wat schieten.

Sorento.JPG

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
steamduck    26

o ja, links op de foto zie je net de onderkant van een wagen op de brug. Kleur blauw. dat was mijn Sportage:-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lique    550

Wat een mooie :mrgreen: Zeker als je eerst een testrit hebt gemaakt in een FL is dit een hele grote stap vooruit. Hier ga je vlot aan wennen. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
1 1