Ga naar inhoud
_(ツ)_ Lourens

Vanaf Donderdag 16-02-2017 GEDOOGD LID

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Lique:
Dat klinkt helemaal goed! Dat de Vitara net zoveel weegt als de Rio had ik eigenlijk niet verwacht. Maar zo te lezen heb je een goed wissel gemaakt.

Daar ben ik idd nog steeds van overtuigd,

Ik ben mede door het lage gewicht voor de Vitara gegaan (gelijk in wegenbelasting), Daarnaast valt het verbruik mij tot nu toe ook best mee 1 op 14, en dit is ook ongeveer gelijk aan wat ik met mijn Rio haalde. Dus qua kosten is de Vitara ook ongeveer gelijk aan de Rio. En daar is de bazin dan weer blij mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bovenste 2 even minder blauw maken ?..

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gave foto's, mooie setting. Ook ik opteer voor wat geschuiftrek bij de 1ste 2. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd Lourens! Maak er een feestje van, cheers! a015.gif

life-begins-at-fifty-legends-1967-for-20

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag in navolging van Lique eens wat plastidip op mijn auto losgelaten.

De Vitara heeft standaard grijze vlakken in de bumper, deze zijn nu dus zwart :)

20170531_112723-01.jpg

20170531_112119.jpg

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Vandaag in navolging van Lique eens wat plastidip op mijn auto losgelaten.

De Vitara heeft standaard grijze vlakken in de bumper, deze zijn nu dus zwart :)

20170531_112723-01.jpg

20170531_112119.jpg

Dat is veel mooier. Ziet er ook strak uit. Bedank Lique hiervoor maar vriendelijk. :-)  :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat ging vast soepeltjes...toch? Ziet er goed uit!

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er mooi ruig uit.
Mooie achtergrond gekozen trouwens.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Past mooi bij de mooie (subtiele) stripping. Hoe heb je het aangepakt en wat heb je er voor gebruikt? Ik was zelf van plan de zwart met rode design sierlijsten te monteren, tot ik de prijs zag (399.-). Dit zou voor mij wel eens een minder prijzig alternatief zijn.

Gr. Bert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden zei First Edition:

Past mooi bij de mooie (subtiele) stripping. Hoe heb je het aangepakt en wat heb je er voor gebruikt? Ik was zelf van plan de zwart met rode design sierlijsten te monteren, tot ik de prijs zag (399.-). Dit zou voor mij wel eens een minder prijzig alternatief zijn.

Gr. Bert

Hallo Bert,

Ik ben van het wrappen... Hiermee kan je hele mooie resultaten bereiken voor een redelijke prijs.

Zo is de rode bies in de grill een strip van uit China. Deze strip is normaal chrome en kost 2 tientjes, ik heb hem daarna rood gewrapped. De ornamenten op de schermen zijn normaal gesproken zwart, deze heb ik ook rood gewrapped.

Om te laten zien wat je met een auto kan doen.. voor/na foto.

59ec57d8dc5ce_Vitaravoorna.thumb.jpg.b45b65eddff9d9bf5ed45e454952ccef.jpg

Dit is bv makkelijk na te bootsen is met wat wrapfolie ;)

kia-picanto-first-edition-gt-style-side- 

Ik zou de spiegels niet doen en alleen de onderste lijn in de grill. Je zou evt ook de ribben onder de mistlampen kunnen doen. al met al 1meter folie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dat gemakkelijk zelf te doen en waar koop je zo iets? Wat YouTube filmpjes bekeken, ziet er niet al te moeilijk uit. Ik zit zelf te denken om de zilveren randje van de kapjes rond de mistlamp rood te maken. De bumper moet er dan wel helemaal af.

Gr. Bert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 uur geleden zei First Edition:

Is dat gemakkelijk zelf te doen en waar koop je zo iets? Wat YouTube filmpjes bekeken, ziet er niet al te moeilijk uit. Ik zit zelf te denken om de zilveren randje van de kapjes rond de mistlamp rood te maken. De bumper moet er dan wel helemaal af.

Gr. Bert

Het is een "handigheidje" ..... het ene deel is makkelijker te doen dan het andere. goed gereedschap en veel oefenen dan is het wel te doen. Belangrijk is het ontvetten van de ondergrond , goed straktrekken van de folie en op je juiste wijze/temperatuur föhnen. 

Ik zou het voor nu gewoon laten doen door een professionele Carwrapper. 1 meter goede wrapfolie (er is veel bagger te koop) kost toch iets van €45,- en zou zonde zijn als je dit gelijk vernacheld. Je hebt ook nog een paar meter snijtape nodig en dat kost je ook nog eens €2 per meter. DUSSSSS.......

P.s. Ik denk de chrome ringen om je mistlampen te wrappen zijn zonder ze te demonteren..

Hier wat huisvlijt van mijn dashboard 

20170315_201914_resized.jpg

20170315_202228_resized.jpg

20170315_202234_01.jpg

20170315_204630_resized.jpg

20170315_204839_resized.jpgdaschboard.jpg

en hier een paar profs aan het werk

boog_00.jpg586e8d5eaf83d_Rio1201161751.JPG.ea9324bc

97ae10b2df1cb35d3005c462e08beae6.jpg

Maar mocht je het zelf willen proberen, hier kan je goede folie en benodigdheden kopen:

www.wrapfolie.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb glans folie gebruikt. Let wel er zijn meerdere kleuren rood. Voor mijn Rio heb ik echt fel rood genomen. Maar voor de Vitara was dit te fel en ben ik voor 2 tinten donkerder gegaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen