Ga naar inhoud
Karel S

onregelmatig rijden Kia Niro

Aanbevolen berichten

Henk rijd zins15-12-2017  20.000 km een nero dijnamic heb nergens  problemen mee rijd als een speer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig hebben we niet allemaal die pech . Wij reden van af 22-12 2017  ongeveer 10000 km . Waren zeer tevreden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, Pascallos zei:

Welke plaats staat jouw auto?Die van mijn staat nu in Almere bij de dealer.

Met dezelfde klachten ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-12-2018 om 15:43, riapi zei:

Met dezelfde klachten ?

Zelfde klachten ja  vastgesteld door de dealer sinds twee weken staat de auto daar.Niks te klagen dit keer een Mazda cx5 als leen auto bij mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb in september 2018 een tweedehands Niro FE gekocht. Ook ik had bijna vanaf het begin last van het schokkerig rijden tussen ongeveer 50-90 km per uur. Ben hiermee naar de dealer gegaan. Na een ritje samen met een monteur werd geconstateerd dat het waarschijnlijk aan de cilinderkop lag. Deze was toen (november) niet op voorraad bij Kia Nederland (wel in bestelling). Afgesproken dat we een afspraak zouden maken zodra koppen op voorraad waren. Nu, afgelopen maandag de auto gebracht. Direct maandag na demontage geconstateerd dat de cilinderkop inderdaad niet goed was. Direct besteld en was dinsdag binnen. Ook direct gemonteerd en de motor weer verder in elkaar gezet. Vandaag auto weer opgehaald! Nu afwachten of het probleem echt weg is en blijft ....

Uitstekende service van Kia Van Mossel Harderwijk! (Ook leuke leenauto meegekregen: bijna nieuwe witte Sportage!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.