Ga naar inhoud

Kia picanto 1.2 sportline


theomonika

Aanbevolen Berichten

2 minuten geleden zei Specialmade:

Mooie aanwinst Theo. Hoop dat je hier meer plezier van hebt. Zo te zien hoef je niet veel meer e pimpen want alles zi er al op en aan. Wat is dat ding naast je spiegel. :-). :wink:. :-) 

dank je wel ja er hoeft niet veel aan gedaan te worden het is een mooie complete auto en dat ding naast de spiegel ik weet ook niet wat het is vond het wel leuk staan :winkiss:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziet er mooi uit Theo. Altijd leuk de combinatie wit en rood. Moet je alleen nog een raamwissertje kopen met een rood handvat :-).

Waar heb je de dashcam op aangesloten? Heb deze ook nog liggen om te doen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden zei Ron Penguin:

Ziet er mooi uit Theo. Altijd leuk de combinatie wit en rood. Moet je alleen nog een raamwissertje kopen met een rood handvat :-).

Waar heb je de dashcam op aangesloten? Heb deze ook nog liggen om te doen. 

daar heb je gelijk in moet zo maar even naar de AC-Tion daar voor :wink: 

de dashcam is aangesloten op de 12V aansluiting

17388864_1065277140250548_74757395610966

17388954_1065277136917215_38299165553071

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


21 minuten geleden zei Ron Penguin:

Ik heb hem zonder de stekker, dus wil hem rechtstreeks bij de zekering aansluiten. Zit alleen te twijfelen bij welke groep, maar dat kan natuurlijk ook op deze 12V groep. 

Ja zo zat het ook in de rio 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Let even op als je hem zonder stekker aansluit je hebt dan 3 draden om aan te sluiten een zwarte dat is massa een rode en die moet op een constante stroom zo dat als je stilstaat met contact uit en er rijd iemand tegen je aan de camera toch begint met filmen de accu in deze is niet zo goed dat hij dat kan
En dan heb je nog een gele draad deze moet je op een geschakelde stroom plaatsen zo als je 12 volt stekker


Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden zei xtra40:

Let even op als je hem zonder stekker aansluit je hebt dan 3 draden om aan te sluiten een zwarte dat is massa een rode en die moet op een constante stroom zo dat als je stilstaat met contact uit en er rijd iemand tegen je aan de camera toch begint met filmen de accu in deze is niet zo goed dat hij dat kan
En dan heb je nog een gele draad deze moet je op een geschakelde stroom plaatsen zo als je 12 volt stekker


Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

:adanku:  broer 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei xtra40:

Let even op als je hem zonder stekker aansluit je hebt dan 3 draden om aan te sluiten een zwarte dat is massa een rode en die moet op een constante stroom zo dat als je stilstaat met contact uit en er rijd iemand tegen je aan de camera toch begint met filmen de accu in deze is niet zo goed dat hij dat kan
En dan heb je nog een gele draad deze moet je op een geschakelde stroom plaatsen zo als je 12 volt stekker


Verzonden vanaf mijn mobiele telefoon met Tapatalk

Ik heb maar 2 draadjes :blush:

  

2017-03-19 12.20.47.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
32 minuten geleden zei Specialmade:

Mooie modificaties Theo. Ziet er allemaal weer bijzonder goed uit. Samen met je broer gemaakt zeker. :wink:

Dankjewel  ja me GROTE BROER heb ze best weer gedaan :tt1:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...