Ga naar inhoud

Afscheid van de GT.


Raymond GT-Line

Aanbevolen Berichten

Gisteren heb ik de Cee'd GT achter gelaten bij de dealer en daar weggereden in een gloednieuwe Cee'd SW GT line. Ondanks de vele liefhebbers, cq fans van de kleur wit heb ik nu echter gekozen voor de kleur rood. De GT heb ik ruim een jaar lang met veel plezier gereden maar de brandstofkosten waren de voornaamste reden om hem van de hand te doen. Ik was blij als ik een verbruik van 1 op 11,5 haalde maar gemiddeld genomen lag het verbruik onder de 1 op 10. Met in het achterhoofd dat ik meer dan 30.000 km per jaar rijd, in 14 maanden bijna 35.000 km had alleen maar vadertje staat profijt van m'n GT. Nu is het ff wennen aan het 120 pk driepittertje maar deze kan heel goed in het verkeer meekomen heb ik al gemerkt. Foto's volgen als de zon weer wil schijnen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Therwalt:

Heb jij een panoramisch dak genomen?

Ik wilde geen panoramisch dak meer. Ik had dat in de GT maar wanneer het open was en je reed harder dan 80 km/h dan werd het wel heel lawaaierig. Het was ook niet mogelijk bij deze auto daar het eveneens een voorraad auto was die gunstig geprijsd was.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...