nieuwe aanwinst
2 2

3 berichten in deze discussie

goede morgen Kia rijders,

Ik heb gisteren de stap maar eens genomen om mezelf in een Kia te hijsen. Een oude Opirus heb ik aangeschaft. Wat een heerlijk transportmiddel zeg.

over het uiterlijk heb ik al genoeg leuke en minder leuke dingen gelezen. Ik ben Amerikaanse auto fan en Mercedes rijder al jaren geweest dus ik viel met mn neus in de boter. Ik heb de indruk dat er nog maar heel weinig in Nederland rondrijden van deze heerlijke auto. Ik kwam er onderweg eentje tegen en vroeg me af wat het was. Na wat zoekwerk toch eentje gevonden. Proefgereden en helemaal verkocht. Nu nog ergens een trekhaak op de kop tikken en ik ben klaar voor een toertje Europa. Ik ben benieuwd of hier nog meer opirus rijders zitten?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

leuk om te horen 

veel plezier van je Oprius maar ik denk dat dat wel gaat lukken als ik zo je verhaal lees :dup:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedeavond MCGerrit,

Vanaf 08 september zijn er dus 2 Opirus rijders op dit forum. Ook ik ben op dit moment helemaal verkocht. rijdt heerlijk comfortabel!

Ben jij in de tussentijd nog tegen dingen aangelopen bij jouw Opirus waar je minder blij mee was?

Hoor graag van je!

Groet Ron64

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
2 2