De Kia Stonic is officieel
5 5

82 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Ik heb van de week mijn Rio ingeruild voor een Stonic.

Proef rit gemaakt rijd super pittiger dan mijn rio maar was te vereachten met verschil in motor en pk super geluid  wel lange wachttijd Maart/April

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na een lange afwezigheid weer terug op dit forum :-) vorige week de Renault Captur ingeruild voor een nieuwe Kia Stonic Executive Aurora Black Pearl

Nu begint het wachten......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei antonief:

Na een lange afwezigheid weer terug op dit forum :-) vorige week de Renault Captur ingeruild voor een nieuwe Kia Stonic Executive Aurora Black Pearl

Nu begint het wachten......

Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Stonic.  Verstand komt met de jaren. :wink:  :-)  :-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe Stonic.  Verstand komt met de jaren. :wink:  :-)  :-) 

Bedankt, en ja dat zeggen ze...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is jouw levertijd ?

Heb zelf een dynamicline Smoke blue gekocht begin December en zeide toen April is nu bij gesteld naar  eind februari 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is jouw levertijd ?

Heb zelf een dynamicline Smoke blue gekocht begin December en zeide toen April is nu bij gesteld naar  eind februari 

5a6d7f333a4e5_image-2018-01-28(1).thumb.jpg.8b22796059b5a41d92fdbe934d5a6437.jpg

Ik heb ruim 3 maanden moeten wachten, oktober besteld en vorige week afgeleverd.  Auto rijdt uitstekend en ben zeer tevreden.

Heb even een foto gemaakt toen auto net binnen was, bescherming zit nog op zijkant.

Het is een Executive  1.0 Turbo GDI

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn verwachte levertijd is april/mei hoop natuurlijk dat hij eerder arriveert En dat klinkt goed en ook een mooie two tone kleur.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
5 5