Ga naar inhoud
Goldy

Nieuwe Picanto

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, de Hunter zei:

je gaat ook niks horen, gaat geruisloos bij de eerst volgende onderhoudsbeurt. Naderhand moet je dr idd wel 3x :-) voor tekenen.

Ik heb toch maar ff gebeld.

Mijn dealer gaat het uitzoeken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag bij de dealer geweest. Gasklephuis is nu ook vervangen. De dealer vertelde ook dat ze vandaag een mail van Kia Nederland hebben gekregen dat er weer een terug roep actie komt.

Een afvoerslang schijnt te vervangen moeten worden. Daar krijgen wij binnen kort bericht over werd mij verteld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alweer een terug roep actie, sjonge sjonge ben ik niet gewend van de Picanto dat hij zo vaak terug moet, Had je nog een motorupdate gehad?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minuten geleden, biancaa zei:

Alweer een terug roep actie, sjonge sjonge ben ik niet gewend van de Picanto dat hij zo vaak terug moet, Had je nog een motorupdate gehad?

Geen idee. Daar is niks over verteld. Ik neem aan dat dit bij de eerste beurt is uitgevoerd. 

Verder deden bij parkeersensoren het niet goed meer en brande mijn bandensensor steeds terwijl ik geen lekke band had. Dit alles is nu ook weer opgelost.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn gasklephuis is al vervangen 3uur nadat ik de auto op naam had kon deze alweer met een slakke gangetje naar de dealer.

De pikanto is van sep. 2017 heb deze aangekocht juli 2018. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij het Rdw staat de nieuwe terugroepactie ook al vermeld. Binnenkort zullen wij dan wel een brief krijgen

Screenshot_20181020-123836.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen