Gas pedaal kia soul
1 1

2 berichten in deze discussie

soul1972    0

Hallo allemaal 

ik ben nieuw op dit forum , nadat ik afgelopen vrijdag 14-07-2017 mijn kia soul heb op gehaald een java bruine x-tra uit 2009 met 92000 km , ik ben positief verast door de soul echter 1 dingetje , het gas pedaal lijkt een moeilijk stukje te hebben , eerste stukje als je hem intrapt lijkt hij te blijven steken waarna je hem daarna te ver indrukt en te veel gas geeft bij optrekken , moeilijk uit te leggen maar in ieder geval is het moeilijk doseren , is dit bij meerdere bekend en zo ja is er wat aan te doen ? Ik heb het scharnier van gas pedaal al in gespoten met gt7 net zoals de kabel bij de injectie

groeten Jack

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎16‎-‎7‎-‎2017 om 10:50 zei soul1972:

Hallo allemaal 

ik ben nieuw op dit forum , nadat ik afgelopen vrijdag 14-07-2017 mijn kia soul heb op gehaald een java bruine x-tra uit 2009 met 92000 km , ik ben positief verast door de soul echter 1 dingetje , het gas pedaal lijkt een moeilijk stukje te hebben , eerste stukje als je hem intrapt lijkt hij te blijven steken waarna je hem daarna te ver indrukt en te veel gas geeft bij optrekken , moeilijk uit te leggen maar in ieder geval is het moeilijk doseren , is dit bij meerdere bekend en zo ja is er wat aan te doen ? Ik heb het scharnier van gas pedaal al in gespoten met gt7 net zoals de kabel bij de injectie

groeten Jack

Hallo Jack,

Welkom op het forum, en wat een mooie keus, een Soul!

Ik heb 2 Soul's gereden, een X-pect cool 2009 en een 2010 X-ecutive. Het is alweer een aantal jaar geleden maar ik kan met niets herinneren van een haperende/hangende gaspedaal.

Greoet, Lourens 

P.s. dit was mijn 2010 X-ecutive

05cb5ae5c5cad85ddeb4f8a883f477cf.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
1 1