Ga naar inhoud

Wieldoppen


Machlo

Aanbevolen Berichten

5 uur geleden zei The_Blackbird:

Heel gaaf! Deze wilde ik ook gaan bestellen voor mijn witte Picanto 3, nu ik dit zie weet ik het zeker! :D 

Ja, staan in het echt erg mooi vind ik. Hoop alleen dat het dievengilde ze nog even laat zitten. Op tire-rips na weet ik nog geen betere antidiefstalbeveiliging....

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden zei Machlo:

Ja, staan in het echt erg mooi vind ik. Hoop alleen dat het dievengilde ze nog even laat zitten. Op tire-rips na weet ik nog geen betere antidiefstalbeveiliging....

Denk niet dat ze beter te beveiligen zijn, misschien een honkbal knuppel bij de voordeur klaar zetten :dup:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 13-11-2017 om 13:05 zei The_Blackbird:

Heel gaaf! Deze wilde ik ook gaan bestellen voor mijn witte Picanto 3, nu ik dit zie weet ik het zeker! :D 

@The_Blackbird

mocht je de doppenset aanschaffen.......ze sluiten niet 100% netjes en strak aan. Heb de tire-rips niet alleen tegen het dievengilde erop gezet :tt2:, maar ook om de doppen goed te laten aansluiten. Heb het idee dat aan de binnenzijde van de dop, op de plek waar de nepwielmoeren zitten, een deel rest materiaal tegen de originele moeren aan komt. Wellicht dat ik die er tzt eens af ga slijpen, kijken of dat helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...
6 uur geleden zei The_Blackbird:

@Machlo Achteraf toch maar een ander setje gebruikt, wilde geen cable-ties gebruiken.

Moet zeggen dat dit ook erg mooi staat! 

(let op, interieur van de auto is ook rood/zwart uitgevoerd)

 

 

8cf80b8e-60f3-422e-aa4f-dfad137abe95.jpg

Neem ook eens een foto vanaf de zijkant......zijaanzicht. Ben benieuwd.

passen die van jou dan wel zo, zonder dat de wieldop de moeren raken? Bij mij is dat ook de reden van de tire-rips, ben bang dat ze eraf vallen....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 27-2-2018 om 17:00 zei Machlo:

Neem ook eens een foto vanaf de zijkant......zijaanzicht. Ben benieuwd.

passen die van jou dan wel zo, zonder dat de wieldop de moeren raken? Bij mij is dat ook de reden van de tire-rips, ben bang dat ze eraf vallen....

Hier het zijaanzicht, en ook de clearing tussen de moeren en de doppen.

kia1.jpg

kia2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooie combi met de bekleding zo......

Daar zit flink wat ruimte tussen. De mijn heeft sierdoppen in de wieldop. Deze steken aan de achterkant van de wieldop uit waardoor ze tegen de echte moeren aan komen.

Denk dat ik ze maar wegslijp aan de binnenkant, dan sluit de hele wieldop beter aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...