Ga naar inhoud

Rio GT line


xtra40

Aanbevolen Berichten

Ik denk, xtra40, dat je zo lang niet hoeft te wachten.
In de app van Autoweek lees ik net, dat hij aan het eind van dit kwartaal
bij de dealers staat.
Oke bij een dealer las ik dat hij op de auto salon word geïntroduceerd en leverbaar eind 3e kwartaal kan ik nog een halfjaartje sparen

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Zier er niet verkeerd uit.

Ik heb mijn Rio nu bijna een jaar,auto bevalt nog steeds prima,maar toch zit ik er aan te denken om in de toekomst een Peugeot 206,die ik eerder heb gehad en soms mis ik die auto nog wel eens,of een Citroen DS3 ,Mini,of een Alfa Romeo Mito te kopen.Reden? in de toekomst wordt elektrisch rijden waarschijnlijk verplicht en voor die tijd wil ik nog iets sportiefs gereden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Persoonlijk vind ik de voorkant van de normale rio mooier dan die van de gt, vooral door de zwarte komma met 4 lampen (die ik op de pro ceed wel mooi vind). De achterkant vind ik dan wel weer mooier. Opzich is het prijsverschil niet schrikbarend maar een echte gt is het natuurlijk niet. Hij staat al in de prijslijst van de website, waar al het nodige in gewijzigd is. (wie koopt tegenwoordig nou nog een auto zonder radio/airco?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vind het dus juist anders om mooier zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen :wink:

en de gt line heeft juist standaard een dab+ radio met navigatie ??

wat ik wel heel erg jammer vind is dat er op de site staat dat er een 120 pk is maar die kan je dus niet bestellen heb ik al gehoord dit moet nog worden bevestigt 

en dat ook de gt line met achter T rommel remmen gaat krijgen net als alle rio,s die in nederland worden geleverd :no:

verder snap ik het niet helemaal er zit op de gt line net zoveel of zelfs meer op als de executive line maar de gt line is wel 1000 euro goedkoper ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Navi en dab zitten standaard op het 'meest gebruikelijke' pakket van de rio, verder zou ik eigenlijk zeggen dat het enige verschil is styling(bodywork en gt line bekleding) tov de excecutive.

Snap gewoon na al die jaren nog steeds niet dat het zulke karige gt's zijn. Hoeft geen stenentrekker te zijn maar vermoed dat KIA zowel intern als extern nog gebukt gaat onder imago. Stinger gaat hier in nederland gebukt onder bpm, schijnt echt een goede bak te zijn, maar welk petje rijd in een kia als ze ook een kale bmw voor die prijs hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

De 120pk is er in duitsland wel met een 6 versnelingsbak en vaak met dakraam. En zoals ik kan zien ook schijfremmen achter.

 

Maar in Nederland zijn zelfs de 100pk al moeilijk te krijgen. Wat er nu bij de dealers staat is het. Inporteur heeft geen meer vooradig. En nieuwe voorraad komt vast pas na September. Ivm de nieuwe bpm berekening. 1a432090d2b84d5a351bee2512a8459a.jpg&key=623eb9b5341b2babe430998edb31cb6858e05df5abee6a713e4e576505c9d34c

 

Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 jaar later...
Op 6-3-2018 om 22:46, Jan1979 zei:

Zier er niet verkeerd uit.

Ik heb mijn Rio nu bijna een jaar,auto bevalt nog steeds prima,maar toch zit ik er aan te denken om in de toekomst een Peugeot 206,die ik eerder heb gehad en soms mis ik die auto nog wel eens,of een Citroen DS3 ,Mini,of een Alfa Romeo Mito te kopen.Reden? in de toekomst wordt elektrisch rijden waarschijnlijk verplicht en voor die tijd wil ik nog iets sportiefs gereden hebben.

We zijn een paar jaar later, en ik heb inmiddels inderdaad 1 van bovengenoemde auto's gekocht, namelijk een Mini Cooper S van 2019, super blij mee!:-D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...