Ga naar inhoud

Kia Soul importeren uit Curacao


Harmen_Bakker

Aanbevolen Berichten

Goedendag beste leden van het KIA forum,

Dit is mijn eerste posting hier en heb specifiek een vraag over de Soul. Woon zelf via Defensie ruim anderhalf jaar op Curacao en zit op de helft van mijn plaatsing hier. Zelf rij ik momenteel een Seat Leon die ik ergens begin volgend jaar verkoop. Dit jaar wil ik een Kia Soul (2015) op het eiland gaan kopen en deze mee terug nemen. Defensie betaalt transsportkosten (verhuiscontainer) en weet dat hij minimaal hier een half jaar op naam moet hebben gestaan om geen invoerbelasting  meer te hoeven betalen.  

Ben alleen benieuwd naar de zaken voor keuring RDW. Afgezien van het gegeven dat hier alle Souls uitgevoerd zijn met een automaat weet ik niet of er nog andere verschillen zijn met de Europese versie. Is die er uberhaupt. Weet dat voor NL bijvoorbeeld het  hebben van een mistlamp achter en richtingaanwijzers aan de zijkant van de auto moeten zitten. Tevens dienen de auto´s uitgerust te zijn met een katalysator en Lambda sensor. Zijn er mensen hier die dit weten. Alvast bedankt voor de moeite. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...