Ga naar inhoud

Dynamicline Connect of bussinessline


AntonE

Aanbevolen Berichten

Zie niet wat er anders is aan het gedeelte wat er is uitgehaald als bij de dealer, lijkt mij ook 7 bij 33 cm.
Alleen bij mij is het wat minder gedaan wat afwerking.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat het idd de afwerking is die wat netter is (en mogelijk dat ze het gat ietsjes (centimeter werk ) lager lijken te hebben gemaakt als ik het zo zie)

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Tallguy:

Denk dat het idd de afwerking is die wat netter is (en mogelijk dat ze het gat ietsjes (centimeter werk ) lager lijken te hebben gemaakt als ik het zo zie)

Wel vraag ik me af of het gat aan de rechterzijde niet wat minder lang kan? 

Het lijkt nu een onnodige loze ruimte. Tenzij je die ruimte nodig hebt om het wieltje te bedienen waarmee je de trekhaak vastzet? Ik wil uiteraard de opening zo klein mogelijk houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sinds 26 april ook in bezit Kia Niro Business model met GDW afneembare trekhaak

Prima afgeleverd geen stukken weggezaagd etc ok de aansluiting is dus flexibel naar beneden te halen dus niet in het zicht indien trekhaak is los gekoppeld

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 5 weken later...
Op 16-5-2018 om 06:32 zei Hen E:

Als de rugleuning van de achterbanken zijn neergeklapt en er staat gewicht op (bv koffer) dan zijn de deuren bij een smart key versie niet te sluiten via de deur drukknop.
Wel via de afstandsbediening, het systeem denkt dat er nog iemand in de auto aanwezig is en geeft een signaal.

Moet hier toch even op terugkomen :!:
Tweede keer op vakantie en bagage op de neer geklapte achterbank, kon weer de auto niet op slot zetten via knop op handgreep en kreeg een piepje.
Toen ik de bagage weer uitgeladen had geen problemen meer.
Toch bleef ik dit vreemd vinden en wat blijkt nu, ik neem altijd de reserve sleutel mee voor de zekerheid en deze bevindt zich in de auto met de bagage.
Ja en dan gaat het niet helemaal goed dus.:clown:

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Inmiddels ook al heel wat ervaring op gedaan met de SCC en AEB en dit is echt al de meerprijs zeker waard :!:
Het rijden is veel relaxer en voor mijn gevoel ook nog brandstof besparend.
Perfect is het nog niet, maar zeker een aanwinst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...