Komplete antenne vervangen
1 1

3 berichten in deze discussie

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik wil mijn oude antenne vervangen omdat mijn sprietje niet meer in die voet past ! Verpulverd... ik heb reeds een vervangend exemplaar, maar nu het overzetten nog, van basisvoet op dak...

hoe te beginnen ?  Rubber verwijderen om dakhemel gedeeltelijk te laten zakken ??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hallo,
ik wil mijn oude antenne vervangen omdat mijn sprietje niet meer in die voet past ! Verpulverd... ik heb reeds een vervangend exemplaar, maar nu het overzetten nog, van basisvoet op dak...
hoe te beginnen ?  Rubber verwijderen om dakhemel gedeeltelijk te laten zakken ??
Achter zitten doppen on de hemel omhoog te houden die er uit de bekleding van de b en c stylen er af deur rubbers weg of los maken dan je grepen in de hemel weg en dan een stukje je hemel laten zakken kan je net met je sleutel bij je antennen

Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je zou nog kunnen proberen om via de achterkant onder de hemel te komen als je een panoramadak hebt, kleprubber wegtrekken en voorzichtig de hemel iets omlaag trekken.

Met pano dak heb je nl net iets meer ruimte onder het dak, ik heb zo de originele haaienvin antenne gemonteerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
1 1