Ervaring aftermarket DAB+
0

9 berichten in dit topic

Aanbevolen berichten

Zijn er inmiddels Niro rijders die ervaring hebben met een aftermarket DAB+ oplossing? Mijn design edition heeft standaard geen DAB en dat vind ik wel een gemis. Hoor graag ervaringen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker een gemis echter vanwege een extra kastje, display en niet te integreren in het media systeem (stuurbediening) van de Niro heeft mij doen besluiten om geen extra systeem aan te schaffen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik digitaal wil luister ik radio via internet. Ik heb thuis ook DAB+ maar vind het nu niet echt geweldig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn Kia heeft DAB. Als ik naar het zuiden ga, kon ik vroeger tot diep in Frankrijk de Belgische Radio 1 ontvangen. Nu is het halverwege de Ardennen al gedaan daarmee. Geen verbetering dus...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 22-6-2018 om 19:00 zei HansG:

Als ik digitaal wil luister ik radio via internet. Ik heb thuis ook DAB+ maar vind het nu niet echt geweldig.

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar internetradio via de mobiele telefoon i.p.v. aftermarket DAB+, zeker met alle nadelen die HenkM noemt. Echter moet je voor Internetradio natuurlijk wel een toereikende databundel hebben op je telefoon. 
Bijkomend voordeel met internetradio is dat je met de huidige EU regels voor het gebruik van je mobiele bundel door heel Europa gewoon de Nederlandse zenders tot je beschikking hebt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom gebruiken jullie hier geen Apple Carplay voor. Download MyTuner Radio op je iphone en je hebt de beschikking over alle internetradio stations die ook op je dashboardscherm worden getoond. Ideaal

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden zei Nirog:

Waarom gebruiken jullie hier geen Apple Carplay voor. Download MyTuner Radio op je iphone en je hebt de beschikking over alle internetradio stations die ook op je dashboardscherm worden getoond. Ideaal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 25-6-2018 om 18:58 zei Nirog:

Zijn alle Niro's standaard uitgerust met Carplay?

Ik ben nog niet heel bekend met Carplay, maar verder klinkt het voor mij hetzelfde als wat ik al zei zonder de Carplay optie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
0