amanda Geplaatst 22 Augustus, 2018 Geplaatst 22 Augustus, 2018 Over 2 weken komt mijn nieuwe autootje, een picanto van een jaar oud. Omdat deze auto wat kleiner is dan mijn vorige heb ik 1 probleem en dat is de bench van de honden. In de kofferbak gaat hij niet passen en de als ik de rugleuning plat leg dan ontstaat er geen vlakke laadvloer. Als ik de bench toch op de platte rugleuning zou zetten dan komt hij eigenlijk ook wat te hoog te staan. Nu is mijn idee om 1 rugleuning eruit te (laten) halen en de bench deels op de zitting te zetten (het hoogteverschil met de kofferbak kan ik wel opvangen). Weet er iemand of het makkelijk is om 1 rugleuning te verwijderen, hoe dit moet en of het veel werk is? Alvast bedankt Quote
Ed-Car Geplaatst 22 Augustus, 2018 Geplaatst 22 Augustus, 2018 Welke picanto gaat het om? Die van 2013 kon de zitting eerst naar voren en dan de leuning plat. En was er een mooie vlakke vloer. Mijn Kia betrouwbaar voor elke dag. Als speelgoed heb ik wat anders. Quote
amanda Geplaatst 23 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2018 Het gaat om het nieuwste model. Hierbij zou het niet mogelijk zijn om eerst de zitting naar voren te doen is mij verteld. Quote
Gast Nyther Geplaatst 23 Augustus, 2018 Geplaatst 23 Augustus, 2018 Als hij al een jaar oud is, dan gaat dit toch om model 2? In aug2017 was versie 3 nog niet op de markt. in versie 3 kan de kofferbakvloer op gelijkte hoogte worden gebracht met de neergeklapte rugleuning. indien de bench dan nog steeds niet past kwa hoogte kun je beter een nieuwe bench aanschaffen met andere maten die wel passen. Quote
amanda Geplaatst 23 Augustus, 2018 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2018 Zoals jullie al wel gemerkt zullen hebben, heb ik er dus geen verstand van Dacht dat ik hier in het goede hoekje zat want nieuwste model picanto dus dat zal dan wel nr 3 zijn, maar dat was dus verkeerd gedacht. Het gaat bij mij dus om een kia picanto 1.0cvvt economy plus line Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.