Ga naar inhoud

Problemen met de Lak


BarneyRubble

Aanbevolen Berichten

  • 2 maanden later...
On ‎9‎/‎7‎/‎2018 at 10:21 AM, Eric-H said:

Konden ze je ook vertellen of dit normaal is dit sinasappel spuitwerk, als er bij ons op de afdeling ( afdeling kwaliteit ) op een onderdeel zoiets zichtbaar is dan keuren wij dit direct af maar weet niet of dit bij een auto toelaatbaar  is, heb talloze auto's gehad en dit is de eerste waar ik de lak op deze manier gespoten zie ?

Om het goedkoper te houden/andere kwaliteitsnormen ? Bij europeesche auto's zit er standard veel meer lak op dan bij aziatische auto's is me verteld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


33 minuten geleden, Wil002 zei:

Om het goedkoper te houden/andere kwaliteitsnormen ? Bij europeesche auto's zit er standard veel meer lak op dan bij aziatische auto's is me verteld.

 

bij sommige Europese auto's denk ik.......

Ga dr maar niet vanuit dat de Franse merken uitblinken in laagdikte, daarnaast, laagdikte zegt niet veel.

Kijk maar eens naar sommige metalic lakken bij Peugeot, je ziet de banen van de spuitrobot's op de deuren zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites


17 hours ago, de Hunter said:

bij sommige Europese auto's denk ik.......

Ga dr maar niet vanuit dat de Franse merken uitblinken in laagdikte, daarnaast, laagdikte zegt niet veel.

Kijk maar eens naar sommige metalic lakken bij Peugeot, je ziet de banen van de spuitrobot's op de deuren zitten

Hallo de Hunter,

 

de persoon die mij informeerde had het over VW-groep en de duurdere merken Volvo en Mercedes. Van franse auto's weet ik het niet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toevallig zie ik hier regelmatig in de buurt 2 peugot 206 rijden waar de verf vanaf is op diverse plekken, lijkt wel een rijdende sticker die je met moeite heb losgekregen op sommige plekken. Gaat om de kleuren zwart en donker paars, bij een rode 206 zal het wel helemaal drama zijn want dat blijft een rot kleur

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...