Ga naar inhoud
casper

Leuke en handige gadgets/accessoires voor de Niro

Aanbevolen berichten

Misschien leuk om hier je gadgets, accessoires, tools, opties,etc te delen die voor de Niro beschikbaar zijn of die je hebt gekocht.

Ik heb zelf al een beetje gestruind en wat aangeschaft. Zal het hier dan ook posten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tray box voor het midden console. 

Erg handig om je kleine spullen in kwijt te kunnen. Onder de tray is nog genoeg ruimte om andere losse spullen te leggen. En je kan het USB poort blijven gebruiken. 

Hij is ebay te vinden rond de 25$ 

Ik vind hem erg handig  heb zeker om mijn parkeer muntjes in kwijt te kunnen en andere klein spul.

39AB2B23-CBF5-4722-9BC6-CCDEF709D698.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de latere modelen worden de metalen pedalen niet meer standard meegeleverd.

op ebay en andere sites zij ze te bestellen voor ongeveer 16$. Als je tenmiste even goed zoekt

let wel op sommige zijn van die plak dingen. En die zij vaak goedkoper. Deze moet je echt vast klikken. 

C7DD8448-2C22-48FA-AE2B-D27489B9D555.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, casper zei:

Erg handig om je kleine spullen in kwijt te kunnen. Onder de tray is nog genoeg ruimte om andere losse spullen te leggen. En je kan het USB poort blijven gebruiken. 

Ik vind hem erg handig  heb zeker om mijn parkeer muntjes in kwijt te kunnen en andere klein spul.

Met het plaatsen van een link naar dit accessoires help je wellicht mede forummers om bij interesse de juiste bestelling te plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Specialmade zei:

Met het plaatsen van een link naar dit accessoires help je wellicht mede forummers om bij interesse de juiste bestelling te plaatsen.

Ik zal straks even de linkjes er bij zetten. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt wel dat de Console Tray Box je usb aansluiting onbereikbaar maakt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt wel dat de Console Tray Box je usb aansluiting onbereikbaar maakt

je kan het USB poort blijven gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Murcielaygo zei:

idd er zit nog wat ruimte tussen de tray en de usb aansluiting.

Ik heb er gewoon nog een kabel inzitten en de tray hangt er boven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎9‎-‎9‎-‎2018 om 17:02, gjcvro zei:

Muntenhouder en KIA muntjes: past precies in het kleine vakje als je stoelverwarming hebt: 

51c45a81b0fbcd61a00f272d5edc1cad_preview_featured.jpg

78111baa763908dfe94f1f981cbd1a40_preview_featured.jpg

https://www.thingiverse.com/thing:276325

weet je ook wat de kosten zullen zijn?

ik heb een tijd naar deze gezocht (moet wel zwart worden trouwens)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm,

wellicht hier:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 9-9-2018 om 15:13, casper zei:

Leuke Topic, Casper, vraagje, als de tray er in zit en je wilt de usb aansluiting gebruiken moet je dan de gehele tray eerst verwijderen of kan er een aangesloten usb snoertje door de tray heen naar de bovenkant zonder hem eerst te moeten verwijderen. ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
53 minuten geleden, Eric-H zei:

Leuke Topic, Casper, vraagje, als de tray er in zit en je wilt de usb aansluiting gebruiken moet je dan de gehele tray eerst verwijderen of kan er een aangesloten usb snoertje door de tray heen naar de bovenkant zonder hem eerst te moeten verwijderen. ?

Er zijn een paar opties. Je kan hem er even uit halen. Het is erg licht.  Ik zelf heb een verleng kabeltje gebruikt. 

Je kan deze door de opbergbox naar beneden begeiden. Dat heb ik gedaan voor de kids achterin. Of een gaatje boren in het console is ook een optie. Het is een plastic ding. Dus makkelijk te bewerken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Wimis on zei:

Hmm,

wellicht hier:

Gebruik het schakeltje bovenin het menu, links van de dubbele  komma's dan plaats je altijd een goed werkende "hyperlink" 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, casper zei:

weet je ook wat de kosten zullen zijn?

ik heb een tijd naar deze gezocht (moet wel zwart worden trouwens)

Nee, geen idee, heb zelf een printer, maar via 3d hubs kun je een printer in de buurt zoeken die het voor je kan printen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 9-9-2018 om 15:13, casper zei:

Bedankt voor de tip Casper! :dup:

Vanmiddag er gelijk eentje besteld want ik was dat zoeken en graven in die diepe bak al lang zat!

Hans.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 9-9-2018 om 19:57, casper zei:

Ik zal straks even de linkjes er bij zetten. 

Ik heb ook maar eens de gok genomen en een tray box besteld. Vandaag binnen en meteen geplaatst. ziet erg goed uit en past inderdaad perfect. Spulletjes netjes opgeruimd en door de rubber matjes geen gerammel. Ook de usb aansluiting kan na plaatsing van de tray box gewoon gebruikt worden.. Casper bedankt voor deze nuttige tip. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit de usb aansluiting er nu dus onder, kan er een usb snoertje langs de bovenkant ( tree bakje )  of moet je eerst de tree verwijderen dan je telefoon aansluiten, in het bakje liggen en dan de tree er weer bovenop, hoe zit dat nu precies dan ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 9-9-2018 om 22:28, casper zei:

Dit staat er wel duidelijk onder : Center Console Tray Box Armrest Storage Box Black ARTROME for KIA 2016-2017 Niro

is ie dan ook wel geschikt voor een Niro uit Juli 2018 ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Eric-H zei:

Zit de usb aansluiting er nu dus onder, kan er een usb snoertje langs de bovenkant ( tree bakje )  of moet je eerst de tree verwijderen dan je telefoon aansluiten, in het bakje liggen en dan de tree er weer bovenop, hoe zit dat nu precies dan ?

Op een van de bovenstaande foto’s zie je in het middelste vakje bij het rubber matje een slobgat. dat zit ook in de tray dus daar kun je de kabel doorvoeren en je telefoon in het vakje leggen. Je hoeft dus niet telkens de tray verwijderen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Eric-H zei:

Dit staat er wel duidelijk onder : Center Console Tray Box Armrest Storage Box Black ARTROME for KIA 2016-2017 Niro

is ie dan ook wel geschikt voor een Niro uit Juli 2018 ?

Ik neem aan dat de afmetingen van de armsteun hetzelfde zijn, maar zeker weten doe ik dat niet. In dit geval zou ik zeggen meten is weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb in die usb poort een dongel zitten ter grootte van een usb stick, gaat die ook passen of kan er echt alleen kabel doorheen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, JeroenV zei:

Ik heb in die usb poort een dongel zitten ter grootte van een usb stick, gaat die ook passen of kan er echt alleen kabel doorheen?

Door de grote verscheidenheid van het aantal verschillende usb sticks kan ik je daarop niet een antwoord geven. Dan zou je de hoogte van de usb stick moeten geven, gemeten vanaf het punt dat hij uit de usb-poort steekt. Zelf gebruik ik micro usb sticks van 16 Gb, maar die zit in de middenconsole tbv muziek.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen