Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dakhoes Kia Pikanto.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu de temperaturen weer dalen wil ik een dakhoes kopen om de ramen van de Picanto ijsvrij te houden. Scheelt krabben rondom.

Maar heeft iemand ervaring met een goed passende en eenvoudig te bevestigen dakhoes ? Of bestaat er mss een speciale passende dakhoes voor de Picanto?

Ik heb een universele (iets te grote) hoes die de hele Picanto bedekt. Dat helpt ook goed tegen dichtgevroren ramen, maar het is een heel gedoe om deze hoes in je eentje goed over de auto heen te trekken en goed te bevestigen zodat deze niet weg waait.

Ik vind op het internet wel universele dakhoezen die schijnbaar eenvoudig met haken aan de wielkasten of aan de wielen vastgezet kunnen worden bevestigd, maar weet iemand welke hoes ook nog eens heel goed past op de Pikanto?

Geplaatst

Ik heb voor mijn 5drs Picanto TA de hoes van Kia gekocht.
Die is exact op maat voor deze auto en dekt de voorruit en voorste portierramen af.

Doordat 'ie op maat is is het plaatsen ook simpel, zeer goed te doen in je eentje.
En 's zomers ook erg prettig tegen de zon.

Hij was aardig prijzig, maar ik heb er al 6 jaar veel plezier van! Ik weet alleen niet of Kia deze nog kan leveren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...