Ga naar inhoud
Dragao

opzoek naar private lease

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, 

Ik sta op het punt om een Kia niro (dynamic plus) te gaan leasen. Maar het valt mij op dat dit type niet veel wordt aangeboden.

Wellicht heeft iemand al eerder dit gedaan en kan mij een leasemaatschappij aanbevelen? 

De kia dealer zelf kan dit natuurlijk maar ik zou graag wat geld willen inleggen om de maandprijs iets lager te krijgen. 

In ieder geval alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Henk heeft een Kia niro  dijnamic.gelease bij private lease com. in Zeist! mijn contract.

duurt vijf jaar en ik betaal 363 euro per maand inclusief 10.000 km wil je meer km ters .

dan ben je duur de uit ik heb naast de niro nog een picanto. automaat van 2018. die

is eigen dom 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begrijp niet helemaal de lagere leaseprijs bij 10.000 km per jaar ten opzichte van 15,000 km/jaar. Of je nu 10.000 km/jaar of 15.000 km/jaar rijdt, het onderhoud aan de Niro is exact hetzelfde (of zou het moeten zijn: 15.000 km of 1 jaar). Alleen de restwaarde van de auto zal theoretisch iets minder zijn bij 75.000 km dan bij 50.000 km., echter dat is maar een klein verschil. Of neemt een Private Leasemaatschappij het niet zo nauw met het voorgeschreven onderhoud?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
24 minuten geleden, henk smit zei:

iedere 15000 km krijg mijn lease Kia een onder houd beurt

eens per jaar  

Ja, maar hoe zit dat met een lease van 10.000 km/jaar. Dat is de vraag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
44 minuten geleden, Derrek zei:

zo als ik al zij om de 15000 km onder houd beurt dus krijg mijn niro om de ander half jaar. onder houd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

wouw daar nog aan toe voegen alle lampjes. dus de Kia niro kost alleen de maand lasten .

363 euro dat is per jaar 4356 euro of wel 12 euro per dag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leasemaatschappijen nemen het vaak niet zo nauw met voorgeschreven onderhoud, omdat zij door de schaal waarop ze opereren (en gemiddelden) vaak geen belang hebben bij garantie of bijv. KIW.
Ik meen zelfs dat maatschappijen soms zelfs de auto alleen WA verzekeren, jou Casco doorberekenen en (wederom door schaal en gemiddelden) ZELF de kosten van schade "slikken".
Dus mij klinkt iedere 15.000km ipv jaarlijks wel plausibel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden, Murcielaygo zei:

Leasemaatschappijen nemen het vaak niet zo nauw met voorgeschreven onderhoud, omdat zij door de schaal waarop ze opereren (en gemiddelden) vaak geen belang hebben bij garantie of bijv. KIW.
Ik meen zelfs dat maatschappijen soms zelfs de auto alleen WA verzekeren, jou Casco doorberekenen en (wederom door schaal en gemiddelden) ZELF de kosten van schade "slikken".

volgens mijn contract is de Kia niro WA, casco verzekerd. bij schade eigen schuld kost mij dat 250 euro eigen risico. en iedere 15000 km onder houd   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎4‎-‎1‎-‎2019 om 23:20, Dragao zei:

Hoi Allemaal, 

Ik sta op het punt om een Kia niro (dynamic plus) te gaan leasen. Maar het valt mij op dat dit type niet veel wordt aangeboden.

Wellicht heeft iemand al eerder dit gedaan en kan mij een leasemaatschappij aanbevelen? 

De kia dealer zelf kan dit natuurlijk maar ik zou graag wat geld willen inleggen om de maandprijs iets lager te krijgen. 

In ieder geval alvast bedankt!

ik zou voor private lease.com gaan. daar kan je alle Kia niros leasen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 3/7/2019 at 5:23 PM, henk smit said:

ik zou voor private lease.com gaan. daar kan je alle Kia niros leasen. 

Het is inmiddels koop geworden :)

En heb even op de site gekeken.. Aanbod is momenteel erg laag. (en geheel geen kia's)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op ‎6‎-‎3‎-‎2019 om 19:42, Murcielaygo zei:

zo'n leasemaatschappij zet vijf en twintig duizend auto's op de weg. Die betalen minder verzekering dan een particulier. en hebben  onder houd korting afgesproken met de importeur tevens betalen ze geen btw op een auto. En als je duizend niro,s koop. dan praat je over andere prijzen.        

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)
6 uur geleden, henk smit zei:

zo'n leasemaatschappij zet vijf en twintig duizend auto's op de weg. Die betalen minder verzekering dan een particulier. en hebben  onder houd korting afgesproken met de importeur tevens betalen ze geen btw op een auto. En als je duizend niro,s koop. dan praat je over andere prijzen.        

BTW? Dat zit heel anders in elkaar. De leasenemer betaalt immers wel degelijk BTW dat door de garage vervolgens moet worden afgedragen. Dat geld voor de leasetermijnen als ook voor het aankoopbedrag bij een nieuwe auto. Dat maakt geen verschil. BTW (Belasting Toegevoegde Waarde; de naam zegt het al) is de belasting op de waardevermeerdering die door dienst of werkzaamheden aan het product word toegevoegd. Als je geen verstand van BTW hebt, dan kun je er ook beter niet over praten.

Maar ook alle andere punten zijn de niet te controleren verkoopverhaaltjes die de leaseverkopers / leasebanken de klanten op de mouw spelt om klanten over te halen.

En dan hebben we nog mazzel dat de leasing zonder brandstof is, anders zouden de leaseverkopers de klanten laten geloven dat de lease Niro's 1 op 30 lopen (in plaats van de 1 op 20 voor de zelf gekochte Niro's):?:?:?:?

aangepast door Derrek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
49 minuten geleden, Derrek zei:

BTW? Dat zit heel anders in elkaar. De leasenemer betaalt immers wel degelijk BTW dat door de garage vervolgens moet worden afgedragen. Dat geld voor de leasetermijnen als ook voor het aankoopbedrag bij een nieuwe auto. Dat maakt geen verschil. BTW (Belasting Toegevoegde Waarde; de naam zegt het al) is de belasting op de waardevermeerdering die door dienst of werkzaamheden aan het product word toegevoegd. Als je geen verstand van BTW hebt, dan kun je er ook beter niet over praten.

Maar ook alle andere punten zijn de niet te controleren verkoopverhaaltjes die de leaseverkopers / leasebanken de klanten op de mouw spelt om klanten over te halen.

En dan hebben we nog mazzel dat de leasing zonder brandstof is, anders zouden de leaseverkopers de klanten laten geloven dat de lease Niro's 1 op 30 lopen (in plaats van de 1 op 20 voor de zelf gekochte Niro's):?:?:?:?

btw en bpm kan je als zelf standig ondernemer wel degelijk afschrijven 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

veel mensen kopen een barrel van tien jaar oud. die eigenlijk rijp zijn voor de sloop. ik heb ook zo'n over buurman.

nou is wel handig .wand iedere keer is er wel wat aan het maken. van dat barrel dat iedere jaar apk af gekeerd word.

als ik in zijn schoenen stond. zou ik een kleine auto bij voor beeld.  een Kia pikanto leasen kost 219 euro per maand.

je rijd vijf jaar onbezorg  rond en heeft geen hooft pijn meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)
Op ‎6‎-‎3‎-‎2019 om 12:32, Derrek zei:

eIk begrijp niet helemaal de lagere leaseprijs bij 10.000 km per jaar ten opzichte van 15,000 km/jaar. Of je nu 10.000 km/jaar of 15.000 km/jaar rijdt, het onderhoud aan de Niro is exact hetzelfde (of zou het moeten zijn: 15.000 km of 1 jaar). Alleen de restwaarde van de auto zal theoretisch iets minder zijn bij 75.000 km dan bij 50.000 km., echter dat is maar een klein verschil. Of neemt een Private Leasemaatschappij het niet zo nauw met het voorgeschreven onderhoud?

lease maatschappijen doen beter onder houd. dan particulieren. wand die stellen een beurt nog wel eens uit. weet je waar om dat het deze maand niet goed uit kwam . 

aangepast door henk smit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uur geleden, henk smit zei:

lease maatschappijen doen beter onder houd. dan particulieren. wand die stellen een beurt nog wel eens uit. weet je waar om dat het deze maand niet goed uit kwam . 

Nou, mss al die andere particulieren, maar ik laat het onderhoud exact op tijd door de Kia dealer uitvoeren hoor!

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden, Derrek zei:

Nou, mss al die andere particulieren, maar ik laat het onderhoud exact op tijd door de Kia dealer uitvoeren hoor!

8 uur geleden, Derrek zei:

dat doet je goed jochie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Geplaatst (aangepast)

over acht maanden kan je het contract dat ik dan twee jaar heeft boete vrij op zeggen. je kan de auto .dan ook kopen

contant of financieren ik weet nog niet wat ik wil .   

aangepast door henk smit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, henk smit zei:

dat doet je goed jochie.

Ja, dat doet me heel goed :clown:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uur geleden, Derrek zei:

Ja, dat doet me heel goed :clown:

het is niet goed koop om het lease contract te stoppen. naar twee jaar. ik heb dan 8712 euro per taalt. zou ik een nieuwe kopen .dan ben ik totaal 38,780 euro kwijt. zou ik de komen jaren door rijden, komt daar bij 13.068 euro. dat is over vijf jaar gerekend 21,780 euro inclusief 10.000 km onder houd ex benzine.   laat ik dat maar doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

niet ieder een kan een niro. private leasen. want je helle doop Zell wort gelicht. of je het wel kan betalen. daar om kopen de meeste mensen

met in ruil en financiering. een andere auto   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door deze site te gebruiken ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden.