Jump to content
Ton van Hout

Ton's aanstaande e-Niro

Recommended Posts

Ergernis van de dag: de autoradio kan niet genoeg telefoons koppelen via Bluetooth.

Ergernis van de dag: de autoradio kan niet genoeg telefoons koppelen via Bluetooth.

Totaal, of tegelijk?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Leentje
      Ik heb dus zo een apparaat besteld om een sleutel met afstands bediening in mijn auto te plaatsen, omdat ik er gek van wordt om elke keer weer die sleutel om te draaien... Hoe moet ik zon apparaat installeren? Groetjes Leni!
    • By yvdhaak
      Goede morgen allen,
      Ik kreeg gistermiddag een mail van KIA met deze boodschap:
      Kia Motors heeft voor uw Kia een belangrijke aanpassing doorgevoerd om de compatibiliteit met moderne laadpalen te verbeteren. Deze aanpassing betreft een software update voor de interne laadeenheid van uw elektrische Kia. 

Deze update is reeds beschikbaar voor uw elektrische Kia. Wij verzoeken u een afspraak met uw Kia-dealer te maken, zodat uw Kia op de korte termijn kan worden gemodificeerd. Vanzelfsprekend zijn hieraan voor u geen kostenverbonden.
      Weet iemand hier meer van en welk 'probleem' gaat dit oplossen?
    • By Stef919
      Hi! Sinds gisteren (19-11) ben ik ook een trotse eigenaar van een Kia E-Niro (MY20, Blauw, Executive Line). 
      Uiteraard al veel Youtube filmpjes bekeken in afwachting van de levering, daar viel het mij constant op dat de laadkabel en het "scherm" waarmee de kofferbak kan worden afgesloten (weet niet wat de officiele naam van dat ding is) onder de laadvloer bewaard kunnen worden.
      Nu wil ik dat uiteraard ook proberen maar lijkt het erop dat ik een ander "ondervak" heb dan de meeste Niro's. In die van mij past namelijk met geen mogelijkheid een laadkabel (te stijf om zo klein op te rollen), ook de insparingen voor het opbergen van het "scherm" zitten niet in deze piepschuimen "ondervak". Klopt dit of mis ik iets? En zo ja, hoe los ik dit op? Zie foto hieronder.
      Alvast hartelijk dank voor jullie advies!

• By tokoroko
      Ik heb mijn 2e Picanto gekocht , de eerste was mijn goed bevallen.
      Het wordt een zwarte.
      Wordt in januari geleverd .
      Heb hem dit jaar nog gekocht omdat in 2021 ook over de BPM 21% belasting moet gaan betalen.

• By Arnold-Vincent
      Ik wil een trekhaak op mijn e-Niro, we fietsen regelmatig. Ik heb deze bij Kia besteld (bij de koop) maar afgesproken om deze later te monteren.
      Heeft iemand ervaring met de e-Niro trekhaak en het plaatsen/rijden met fieten op de drager?
      Het grappige is dat er op de trekhaak een langere levertijd lijkt te zitten dan op de auto
  • Create New...