e-niro Geplaatst 11 Maart, 2019 Delen Geplaatst 11 Maart, 2019 47 minuten geleden, Marcello75 zei: Iemand ook problemen met de app? Sinds vrijdag wordt deze niet bijgewerkt. Weet niet of het aan de auto ligt of de app. Bij mij werkt hij goed het hele weekend, ook ritregistratie, en zojuist deuren niet vergrendeld. Vergeet ik nogal eens, jammer dat dat niet automatisch gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Case Geplaatst 11 Maart, 2019 Delen Geplaatst 11 Maart, 2019 De info in de app is niet 100% betrouwbaar. Wel of niet op slot, wel of niet op de handrem, je kunt er niet op vertrouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 11 Maart, 2019 Delen Geplaatst 11 Maart, 2019 12 minuten geleden, Case zei: De info in de app is niet 100% betrouwbaar. Wel of niet op slot, wel of niet op de handrem, je kunt er niet op vertrouwen. Bedoel je mss dat gewijzigde info (deuren wel/niet op slot) er even over doet voordat die in de app verschijnt, of kan het na een uur nog steeds verkeerd aangegeven worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Case Geplaatst 11 Maart, 2019 Delen Geplaatst 11 Maart, 2019 Afgelopen vrijdag duurde dat de hele dag. Pas nadat ik weer naar huis was gereden, en hem daar had stilgezet, klopte het weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Marc Harmsen Geplaatst 11 Maart, 2019 Delen Geplaatst 11 Maart, 2019 Klopt, deed bij mij ook raar, auto was gewoon aan het laden maar de app zei van niet.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Marcello75 Geplaatst 12 Maart, 2019 Delen Geplaatst 12 Maart, 2019 20 uur geleden, e-niro zei: Bij mij werkt hij goed het hele weekend, ook ritregistratie, en zojuist deuren niet vergrendeld. Vergeet ik nogal eens, jammer dat dat niet automatisch gaat. Ik heb pas 1 rit geregistreerd staan zie ik en soms geeft hij het laden ook niet aan. Zal eens informeren bij de dealer hoe dat zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Marcello75 Geplaatst 12 Maart, 2019 Delen Geplaatst 12 Maart, 2019 Kreeg gelijk bericht terug dat er nog iemand is met het zelfde probleem en dat dit is doorgezet naar Kia. Afwachten dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Engelseruiter Geplaatst 12 Maart, 2019 Delen Geplaatst 12 Maart, 2019 Vergeet niet dat het een zogenaamde 'web app' is. Dus het kan soms helpen om de pagina 'naar beneden' te trekken zodat deze opnieuw geladen wordt. Je ziet dan ook weer zo'n ronddraaiend pijltje (op android tenminste). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Gast Geplaatst 13 Maart, 2019 Delen Geplaatst 13 Maart, 2019 Tot nu toe altijd accurate gegevens. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Sigmasailor Geplaatst 15 Maart, 2019 Topic Starter Delen Geplaatst 15 Maart, 2019 Ik denk dat een stekker (in het percentage blokje) betekent dat de auto aan het laden is, ik zie sinds vanmorgen het percentage ook echt toenemen. Gisteravond kreeg ik een notificatie laden begonnen en liet de App een bliksemschicht zien, het percentage bleef gelijk. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee symbolen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 15 Maart, 2019 Delen Geplaatst 15 Maart, 2019 1 uur geleden, Sigmasailor zei: Ik denk dat een stekker (in het percentage blokje) betekent dat de auto aan het laden is, ik zie sinds vanmorgen het percentage ook echt toenemen. Gisteravond kreeg ik een notificatie laden begonnen en liet de App een bliksemschicht zien, het percentage bleef gelijk. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee symbolen? Leuk om de app al werkend te hebben vóórdat de auto afgeleverd is. Theoretisch zou dat (met wat hulp van de dealer) al kunnen als de auto net van de boot af komt in de haven, toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Engelseruiter Geplaatst 15 Maart, 2019 Delen Geplaatst 15 Maart, 2019 2 hours ago, Sigmasailor said: Ik denk dat een stekker (in het percentage blokje) betekent dat de auto aan het laden is, ik zie sinds vanmorgen het percentage ook echt toenemen. Gisteravond kreeg ik een notificatie laden begonnen en liet de App een bliksemschicht zien, het percentage bleef gelijk. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee symbolen? Bliksemschicht laat ie volgens mij altijd zien als hij niet aan het laden is. Misschien om aan te geven dat het % over de batterij gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Sigmasailor Geplaatst 15 Maart, 2019 Topic Starter Delen Geplaatst 15 Maart, 2019 Zou natuurlijk kunnen ik dacht even dat het laden was. Is bij mijn camera namelijk het symbool van laden, maar ja, die komt uit Japan. Nog een paar uurtjes en ik mag hem ophalen, hij staat inmiddels op 95% en een range van 436 km. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Sigmasailor Geplaatst 15 Maart, 2019 Topic Starter Delen Geplaatst 15 Maart, 2019 59 minuten geleden, Hippe lip zei: Leuk om de app al werkend te hebben vóórdat de auto afgeleverd is. Theoretisch zou dat (met wat hulp van de dealer) al kunnen als de auto net van de boot af komt in de haven, toch? De dealer moet iets aanmelden bij Kia, ik denk dat dat kan zodra hij bij de dealer binnen staat. Weken eerder is wel leuk maar vergeet niet dat termijnen gaan lopen direct na aanmelden. Een paar dagen eerder is gewoon leuk, weken eerder is wat zonde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
jwv Geplaatst 15 Maart, 2019 Delen Geplaatst 15 Maart, 2019 1 uur geleden, Hippe lip zei: Leuk om de app al werkend te hebben vóórdat de auto afgeleverd is. Theoretisch zou dat (met wat hulp van de dealer) al kunnen als de auto net van de boot af komt in de haven, toch? Nee, want de Kia Connected Services wordt door de dealer in NL ingebouwd niet al in de fabriek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 16 Maart, 2019 Delen Geplaatst 16 Maart, 2019 (aangepast) 22 uur geleden, jwv zei: Nee, want de Kia Connected Services wordt door de dealer in NL ingebouwd niet al in de fabriek. Door de dealer? Of door een servicebedrijf in de haven? Ik dacht dat laatste... 16 Maart, 2019 aangepast door Hippe lip Tikvout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
JOZ Geplaatst 16 Maart, 2019 Delen Geplaatst 16 Maart, 2019 Er is een serie auto's uitgerust met een verkeerde kabel. Kia Nederland weet daar inmiddels van maar de helpdesk blijft zeggen dat er een aanmelding plaats moet vinden dan wel dat de auto gereset moet worden. Bij mij is de kabel vervangen en na enige minuten kwam alle data op de app binnen. Even contact op nemen met de dealer en een afspraak maken voor de vervanging. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
JeanB Geplaatst 5 April, 2019 Delen Geplaatst 5 April, 2019 Die app is idd wel matig zeg, valt mij echt tegen, en de reviews zijn ook niet mals.... Maar wat mij vooral zorgen baart is dat er sinds 1 jaar geen updates meer zijn, lijkt dus alsof er niets gebeurd. Iemand een idee waarom/ hoe we hier wat aan kunnen doen? Ik lees allemaal goede ideeën voor toevoegen van functionaliteit, echt jammer als de app niet doorontwikkeld wordt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Terp1234 Geplaatst 5 April, 2019 Delen Geplaatst 5 April, 2019 1 uur terug, JeanB zei: Die app is idd wel matig zeg, valt mij echt tegen, en de reviews zijn ook niet mals.... Maar wat mij vooral zorgen baart is dat er sinds 1 jaar geen updates meer zijn, lijkt dus alsof er niets gebeurd. Iemand een idee waarom/ hoe we hier wat aan kunnen doen? Ik lees allemaal goede ideeën voor toevoegen van functionaliteit, echt jammer als de app niet doorontwikkeld wordt. Is dit op Apple? Een paar dagen terug hebben we voor Android nog een update gehad met nieuwe features. Werkt verder prima (op het verversen op mij Galaxy S8 na dan, maar is work around voor). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Sigmasailor Geplaatst 6 April, 2019 Topic Starter Delen Geplaatst 6 April, 2019 Ik ben het er mee eens dat de mogelijkheden erg beperkt zijn (geen op afstand starten airco is mijn grootste gemis); verder werkt alles prima en snel. Ik heb de Apple versie van de App. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 6 April, 2019 Delen Geplaatst 6 April, 2019 Als je meer op afstand wilt kunnen, kun je de Autopi eens proberen. Ik overweeg dat te gaan doen.... https://www.autopi.io/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
JeanB Geplaatst 6 April, 2019 Delen Geplaatst 6 April, 2019 14 uur geleden, Terp1234 zei: Is dit op Apple? Een paar dagen terug hebben we voor Android nog een update gehad met nieuwe features. Werkt verder prima (op het verversen op mij Galaxy S8 na dan, maar is work around voor). ja, dit is apple, maar als Android net een update gehad heeft, dan neem ik aan dat die van apple er ook zo aankomt. Ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 6 April, 2019 Delen Geplaatst 6 April, 2019 (aangepast) 6 April, 2019 aangepast door Hippe lip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
jwv Geplaatst 6 April, 2019 Delen Geplaatst 6 April, 2019 3 uur geleden, Hippe lip zei: Als je meer op afstand wilt kunnen, kun je de Autopi eens proberen. Ik overweeg dat te gaan doen.... https://www.autopi.io/ Klinkt interresant, maar er is nog helemaal niks wat ze er op afstand mee kunnen aansturen voor de Kona/Niro. Wel iemand die zn auto ermee had “vast laten lopen”, die moest de 12V accu 10 minuten afkoppelen om het weer werkend te krijgen. Nog zéér experimenteel dus, maar ga het project wel volgen om te zien of er ontwikkelingen zijn, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Hippe lip Geplaatst 6 April, 2019 Delen Geplaatst 6 April, 2019 (aangepast) Nou, hier alvast iemand die een routine heeft gemaakt om het laden in de gaten te houden tijdens de lunch als je aan de snellader hangt. En het werkt voor de e-Niro! https://community.autopi.io/t/receive-charging-alerts-on-your-phone-and-smart-watch/1042 6 April, 2019 aangepast door Hippe lip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties voor delen...
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.