Jump to content
Xenshi

cilinderkop problemen

Recommended Posts

Vandaag ben ik door mijn advocaat gebeld. Deze week word ik gecontacteerd door een expert. Aan de hand van dat rapport worden de volgende stappen bepaald.

Naar aanleiding van dit verhaal ga ik dus n

De expert is geweest. We hadden de afspraak bij de betreffende garage. De stemming vanuit de eigenaar was nogal vijandig. De auto is op de brug geweest en toen is tevens geconstateerd dat de carterpan ingedeukt is.

De eigenaar heeft zelf te kennen gegeven dat hij het voor wil laten komen dus wordt nog steeds vervolgd. Ik heb een nieuwe topic geopend met een vraag over de gasinstallatie. Ik hoop dat jullie mij daar een antwoord op kunnen geven :).

Gr. X.

Het heeft "even" geduurd maar sinds vandaag rij ik weer in mijn Joice :D. Het is een complete soap geworden en de soap is nog niet afgelopen. Mijn auto heeft dus ruim een 1/2 jaar bij de garage gestaan terwijl ik in september al zelf een cilinderkop bij de fa. Schapendonk had gevonden. Als jullie onderdelen zoeken kan ik Schapendonk in Berkel Enschot aanraden. Zij zijn Kia dealer en hebben de meeste onderdelen op voorraad of heel erg snel in huis. Dit in tegenstelling tot de garage waar ik mijn auto had gebracht.

Gr. X.

Hoi heb je hier ook een adres van op internet meschien graag hoor van jou

Gr Peter