Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Gisteren een gefacelifte in lichtblauwe kleur, in Eindhoven zien rijden. Erg mooi! Eindelijk een mooie design. Vind het oude design maar niks.

23 uur geleden, Xmoo zei:

Vind het oude design maar niks.

En ik vind dit een nutteloze opmerking.

• Like 3

Nou, ik ben sinds 22 juli in het bezit van de facelift, kleur Wit. Prima wagen. Alleen heb ik een probleem met een trekhaak. Aan de achterzijde is de constructie achter de bumper wat verstevigd en dat maakt dat de Hak trekhaak niet meer past. Ook Kia Nederland en de dealer hebben nog geen oplossing. Wordt aan gewerkt. 

Fraaie facelift (en meer).
(die domme snor is er iig af voor en achter)
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.

Dinsdag 20 augustus levering face lift Niro platinium grijs.

• Like 1

Ook in verwachting van de facelift versie hierzo... 

voor de dame des huizes.

Afhalen gepland voor 21 september, daags na de vakantie :-)

Posted (edited)

Vrijdag 23 om 14 uur ben ik de berijder van een Dynamic Plus in de nieuwe kleur Horizon Blue

Edited by MDVS69

19 uur geleden, MDVS69 zei:

Vrijdag 23 om 14 uur ben ik de berijder van een Dynamic Plus in de nieuwe kleur Horizon Blue

Eind volgende maand staat-ie ook hier voor de deur. En de kleur? Horizon Blue. Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de eerste ervaringen met de 'nieuwe' Niro. 

• Like 1

Op 18-8-2019 om 14:43, Paul Niro zei:

Dinsdag 20 augustus levering face lift Niro platinium grijs.

En ??

Op 18-6-2019 om 21:05, Frank ME zei:

op 15 mei de vernieuwde Kia Niro dynamic plus besteld. Het oude type was in de door ons gewenste kleur niet meer leverbaar. Geschatte levertijd 4 maanden. Zijn er mensen die ook een vernieuwde Niro in de gewone hybride versie hebben besteld en weten die al meer over hun levertijd?

Op 21-8-2019 om 01:00, MDVS69 zei:

• Like 1

En als bonus ook nog een kenteken uit de nieuwe reeks!

• Like 1

En hier is hij ook besteld, waarschijnlijke levering eind september. Nog even afwachten dus.

Vrijdag middag opgehaald en de auto is perfect,  de teller staat alweer op 600+ kilometer en ben zeer in mijn nopjes. 

• Like 2

Op 5-8-2019 om 10:02, Derrek zei:

En ik vind dit een nutteloze opmerking.

Inderdaad nutteloos: de verschillen zijn minimaal en het design is op enkele bumper details het zelfde gebleven!

Op 4-8-2019 om 10:47, Xmoo zei:

Gisteren een gefacelifte in lichtblauwe kleur, in Eindhoven zien rijden. Erg mooi! Eindelijk een mooie design. Vind het oude design maar niks.

Het design is gelijk gebleven, slechts enkele details aan de voor-en achter bumper zijn gewijzigd.........bovendien : smaken verschillen !

7 hours ago, Kia de Niro said:

Het design is gelijk gebleven, slechts enkele details aan de voor-en achter bumper zijn gewijzigd.........bovendien : smaken verschillen !

De wijzigingen in de bumper maken de auto sportiever en dat trekt mij erg aan. Oude voorbumper gaf het naar mijn mening een seniorenauto look.

28 minuten geleden, Xmoo zei:

De wijzigingen in de bumper maken de auto sportiever en dat trekt mij erg aan. Oude voorbumper gaf het naar mijn mening een seniorenauto look.

Je bedoelt de snor?

2 hours ago, Doublebogey5 said:

Je bedoelt de snor?

si

14 uur geleden, Xmoo zei:

Oké, zoals ik al zei: smaken verschillen! Ik vind de luchthappers op de voorbumper en de "snor"nu eenmaal sportiever staan de Aziatische kermisverlichting -achtige look van de gefacelifte Niro. De eerste look was meer "westers" zoals het model ook door de ontwerper Peter Schreyer bedoeld was.

Edited by Kia de Niro
aanpassing tekst
  • Thanks 1