Jump to content

Bassie-D

Auto: KIA Niro (2016->Heden)

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Denkia82
      Hallo allemaal,
      Mijn naam is Dennis, kom uit het hoge Noorden en ben trotse eigenaar van een Kia Niro hybrid Executivline uit 2017 en mijn vrouw rijdt in een Picanto nieuw model ook uit 2017 (JA). Nadat mijn vrouw al een tijdje in een Kia reed ben ik langzamerhand echt wel besmet geraakt met het Kia virus man man wat rijdt dit Niro geweldig ;-)
      Ik moet nog even mooie foto's maken.

Ik hoop hier leuke dingen tegen te komen, jullie advies wordt altijd op prijs gesteld en als ik wat weet zal ik ook zeker helpen.
      Fijne dag!
      Groeten 
      Dennis

• By Nicah
      Goedemiddag, ik ben Patrick en sinds gisteren eigenaar van en Kia Niro First Edition 

• By Rooster
      Goedendag,
      ik ben nieuw op dit forum.
      En had al heel veel gelezen op dit forum over een trekhaak onder een Kia Niro 1.6 hybride.
      Nu is mijn vraag wat voor merk trekhaak kan ik het beste nemen voor een fietserdrager en 2 elektrische fiesten?
      Een afneembare of een vaste trekhaak en wat voor merk?
      En waar kan ik dat het beste laten doen dealer of een ander bedrijf?
      Het is een Kia Niro 1.6 hybride april 2020
      Met vriendelijke groet Alex
    • By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik de originele rubberen matten en de originele kunststof inzetbak voor de kofferbak. Ze zijn gebruikt in mijn KIA Sportage 3 uit 2012. 
      De vraagprijs voor de totale set bedraagt € 60,00. 
    • By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik mijn winterbanden van het merk Vredestein op lichtmetalen MAK velgen. Slotbouten worden bijgeleverd. Het profiel is uitstekend. Ze zijn gebruikt op mijn KIA Sportage 3 uit 2012. De nieuwprijs voor de set bedroeg € 1124,68 (rekening op verzoek aanwezig). De bandenmaat is 215 - 70 - 16.
      De vraagprijs bedraagt € 375,00.

• Create New...