Jump to content

Recommended Posts

Mijn achteruitrijlicht knippert tijdens het rijden en hierdoor wordt  de achteruitrijcamera geactiveerd, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen, ik zoek ook een elektrisch schema van de Carens 2009 2.0 of waar ik dit kan vinden.

Reactie graag naar email dsabel12@gmail.com

Edited by dsabel12@gmail.com

Achteruit rij schakelaar vervangen probleem op gelost

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik denk dat dat probleem na meer dan een jaar wel al is opgelost...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Cornel12
      Sinds eens weekje ben ik in het bezit van een zwarte Kia Rio CVVT 2012. Ik zag al dat veel van jullie veel verstand hebben van verschillende zaken, dus hoop in de toekomst veel van jullie kennis gebruik te kunnen maken, en anderen later ook te helpen met mijn ervaringen! 
      Wat ik nog wil doen met mijn Kia: 
      1. Cruisecontrol monteren
      2. Velgen ipv wieldoppen
      3. Achterramen laten blinderen
      4. Goede dealer zoeken omgeving Amersfoort
      5. Kleine deukjes en krasjes (laten) wegwerken

Mochten jullie hier nog tips/adviezen voor hebben, dan hoor ik dit graag! 
    • By Peter kia
      Vandaag wilde ik mijn Kia starten, en dat doet ie niet meer, startmotor doet het prima, maar slaat niet meer aan.
      Wat zou dit nu weer kunnen zijn, (zucht)
      Begin een beetje spijt te krijgen van deze auto.
      Oranje lampje met een auto een een sleutel brandt
    • By MarcelThor
      Hi iedereen,
      Sinds afgelopen weekend ben ik een trotste eigenaar van een Kia Rio uit 2012.
      Echter heb ik problemen om mijn Spotify op mijn iPhone te koppelen op de multimedia. De auto herkent wel dat er iets word aangesloten via de AUX of USB poort. Echter is het geluid een stuk zachter dan de radio, en ik kan de Spotify app niet minimaliseren om bijv. Google Maps te openen voor de route zonder dat de muziek stopt.

Kan iemand mij helpen en laat mij weten of ik mijn vraag ietwat krom formuleer of niet!

• By Evi Levels
      Beste lezer,
      Mijn bestelde zakelijke lease Kia e-niro wordt over enkele maanden geleverd (1 november 2020). Wegens privé omstandigheden wil ik deze order ter overname aanbieden. Heeft iemand interesse in de Kia e-niro tegen 8% bijtelling vanaf november dit jaar? Dan ontvang ik graag een bericht.
      Vriendelijke groet,
      Evi
    • By HenKia
      Hooi iedereen.
      Net aangemeld.
      Ik heb sinds oktober 2019 een Kia Niro.
      Na veel wikken en wegen EN keuzes is het toch de Kia geworden.
  • Create New...