Jump to content
Sign in to follow this  
Mike Hammer

Venga aanschaffen.

Recommended Posts

Ik wil een Venga aanschaffen voor mijn vader.

ik heb een 2013 model op het oog.

Wie kan mij vertellen waar op te letten en wat zijn de aandachtspunten?

Edited by Mike Hammer

Een late reactie maar, is de Venga aangeschaft?

Wel, dan zijn de aandachtspunten  wel bekend, neem ik aan.

Nee dat niet. Ik hoop dat we een goede auto hebben gekocht er zit nog fabrieks garantie op dus maak me niet veel zorgen.

zelf heb ik een ceed en een rio en heb daar nooit problemen mee.

waar moet je op letten bij een venga dan?

23 minuten geleden, @Mike zei:

Nee dat niet. Ik hoop dat we een goede auto hebben gekocht er zit nog fabrieks garantie op dus maak me niet veel zorgen.

zelf heb ik een ceed en een rio en heb daar nooit problemen mee.

waar moet je op letten bij een venga dan?

Heel misschien dat je hier iets aan hebt: 

Over het technische gedeelte hoef je volgens mij ook niet in te zitten. Het grootste probleem vond ik de brede A- stijl. Als voorbeeld noem ik het verkeer van links bij het naderen van een rotonde. Het heeft mij een paar keer laten schrikken. Nu, in de Rio, heb ik geen probleem.

Ik lees dat de meeste problemen bij de eerste modellen waren.

wij hebben een 2013 auto gekocht een 20th editie met 50000 km.

auto rijdt super geen problemen zoals beschreven. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Rene Engel
      Ik heb onlangs een Kia Venga 1.6 uit 2010 gekocht, de auto is nog niet afgeleverd door de garage. Nu blijkt dat de cruisecontrol niet werkt. De garage heeft de auto naar een Kia dealer gebracht en ze hebben te horen gekregen dat de aansturingsmodule defect is en dat deze niet meer  te krijgen is bij KIA. Heeft iemand hier ervaring mee. De garage heeft nu aangeboden om een externe cruise control in te bouwen van John Gold.
    • By Dorota
      Wat zijn jullie ervaringen met kia Venga van 2010 ?? 
    • By Gerard Janssen
      Linker voor portier van mijn Kia Venga ix20 van 2011 gaat af en toe met de afstand bediening  niet open en moet ik deze met de sleutel of van binnenuit openen.
      Als dit gebeurt blijft ook het lampje van de schakelaar op het dashboard (portier open dicht) knipperen, ook moet ik soms het contact aan en uit zetten voordat alles weer normaal werkt, als ik dit niet doe, gaat er onder de midden console een relais klapperen (daar lijkt het tenminste op) Ook kan ik dit probleem oproepen door de schakelaar voor portier open en dicht een paar keer na elkaar in te drukken, ook dan blijft dit lampje knipperen. Dan krijg ik dit weer goed, door het contact aan en uit te zetten en ook dan krijg ik het geluid van een klapperend relais in de midden console al ik wegrijd of wat gas geef.
      Wie heeft zoiets ooit meegemaakt???  Heb de verbindings- stekkers aan het portiersslot in het portier en verder naar de portierstijl al gecontroleerd.
      Wie heeft er een idee voor mij wat dat kan zijn.
      Gerard

• By arij48
      Ben in bezit van een Venga 2016 met TomTom navigatie met levenslang upgrade en daar zet 
      ik mijn vraagtekens bij of dat ik wel de nieuwste kaarten krijg rijd ik b.v op een autoweg die er 
      al enkele jaren ligt denkt hij dat het nog een B weg is waar je nog gewoon rechts of link af kunt
      slaan en rotonde's die hij niet kent, zeer FRUSTREREND.
    • By Geesienus
      Hallo Kia rijders,
      Ik heb een Kia Venga uit 2011 en wil een trekhaak er onder.
      Kunnen jullie mij informeren waar ik op moet letten bij de aankoop.
      Wat is een goede trekhaak en waar is die te koop en wat zijn de prijzen waarop ik moet rekenen.
      Hij is bedoeld om een fietsendrager er op te zetten waar twee  elektrische fietsen op kunnen.
      Ik hou mij graag aanbevolen voor reactie hierover en eventueel dank!!
  • Create New...