Ga naar inhoud

Proceed 1.4 T-GDI GT line


Wero

Aanbevolen Berichten


Meestal maak ik gebruik van een wasbox en emmers, maar mijn huidige leasewagen (heb er totaal niks mee) slinger ik wel gewoon door de wasstraat.


Na een aantal jaren gaat de liefde van een auto over he Ik zal denk ik de eerste 5 keer met de hand wassen en daarna ben ik er klaar mee. Hop doos de wasstraat


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden, Vibravis zei:

 


Na een aantal jaren gaat de liefde van een auto over he emoji23.png Ik zal denk ik de eerste 5 keer met de hand wassen en daarna ben ik er klaar mee. Hop doos de wasstraat emoji16.png


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Haha nou de Opel is een voorloopauto dus ik had geen keus. prima wagen en ruim zat, maar zou hem zelf nooit aanschaffen of uitkiezen.

Ik probeer het langer vol te houden en zal vooral afhankelijk zijn van hoeveel tijd en zin ik heb

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag de auto gewassen , wat wel opvalt is dat je de ruitenwissers niet van het raam af kunt halen , de armen lopen dan tegen de motorkap aan , heel apart .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan alleen als je de ruitenwissers aanzet en dan halverwege het wissen stopt , dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Zijn nog auto's dat dat hebben.
Mijn golf 5 had dat ook.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 minuten geleden, Toby zei:

Zijn nog auto's dat dat hebben.
Mijn golf 5 had dat ook.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
 

Heeft dat met aërodynamica te maken? Echt voor het eerst dat ik dit zie

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 minuten geleden, Vibravis zei:

Dit is ook in een engelse review vermeld. Er is een speciale service stand beschikbaar zodat bij contact uit de wissers naar boven komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh dat wist ik nog niet , bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


On 5/29/2019 at 8:09 PM, Wero said:

Oh dat wist ik nog niet , bedankt

Ik denk dat je het contact aan moet zetten en de ruiterwisser hendel naar beneden moet duwen. Wellicht dat ze dan blijven staan halverwege. Zo werkt het bij mijn Golf dacht ik, moet ook altijd zoeken hoe het ook alweer was.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Welkom wero!

Hij is in het echt ook heel erg mooi, toevallig kwam ik er gisteren een tegen uit belgie.

De proceed club wordt zo steeds groter :grin:

Rijd heerlijk he de 1.4 

aangepast door Melvin
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, LC88 zei:

Wellicht dat dit filmpje helpt? (geen idee of het gelijk is bij alle KIA's)

 

Filmje naar Kia wiper service

 

Geheel offtopic: Weet iemand of er bij de ProCeed  een USB aansluiting in het bakje onder de armsteun zit?

Nee, wel een in het voorvakje naast de aux en 2x 12v stekker

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op ‎29‎-‎5‎-‎2019 om 11:32, LC88 zei:

Was dat ook het advies van de dealer? eerste 1000km rustig in rijden en niet boven een bepaald toerental komen?

Hebben ze ook nog iets gezegd over het wassen van de wagen? Mag dat wel of niet de eerste paar weken? met name de (kr/w)asstraat.

 

 

Mooie combinatie zo! misstaat zeker niet

Staat zelfs in het boekje dat als je de eerste 1000a 1500 km afwisselend laat rijden tot max 3000 rpm dit de prestaties ten goede komt in de toekomst.

Dit wist ik zelf ook al als autoliefhebber, maar ik vind dat ze bij Kia goed de aandacht aan duidelijkheid besteden en no nonsense, heel erg goed!

Wie weet komen er zo nog veel meer pk's los in de toekomst.

(als de 1.0 er al 130 uitperst op de rollenbank bij Autoweek, nu weet ik ook dat deze bank erg optimistisch is in vermogensdata, maar beter te veel dan te weinig ;-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Op 25-5-2019 om 18:23, Wero zei:

Zeer goed tot nu toe , bijna 900 km gereden , heerlijke auto om in te rijden , lekker vlot en stil .Benzineverbruik nu 1 liter op 15,5 km .

Knap werk die 1:15,5. Mijn -automaat welliswaar- doet 1:12,8. Ik moet daarbij wel vermelden dart we redelijk veel in de stad rijden. Tanken doen we in Duitsland, E10.

Link naar reactie
Delen op andere sites


On 7/12/2019 at 1:03 PM, Boanvdv said:

Knap werk die 1:15,5. Mijn -automaat welliswaar- doet 1:12,8. Ik moet daarbij wel vermelden dart we redelijk veel in de stad rijden. Tanken doen we in Duitsland, E10.

Ik zit nu tussen ~1:13 en ~1:14 denk ik na ~1100 kilometer als ik een beetje normaal rijd haha :D Als ik hem in sport zet en door ga trappen is het eerder 1:11 ofzo gok ik :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 6-6-2019 om 10:22, Melvin zei:

(als de 1.0 er al 130 uitperst op de rollenbank bij Autoweek, nu weet ik ook dat deze bank erg optimistisch is in vermogensdata, maar beter te veel dan te weinig ;-) )

Heb je daar een bron van? Ben wel benieuwd eigenlijk. Bij de autoweek meten ze ook regelmatig auto's ongeveer op  fabrieksspec. De jongens van beek lijken me daarnaast ook best professioneel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je daar een bron van? Ben wel benieuwd eigenlijk. Bij de autoweek meten ze ook regelmatig auto's ongeveer op  fabrieksspec. De jongens van beek lijken me daarnaast ook best professioneel.


Staat gewoon op de autoweek site bij de rollenbamk test van de 1.0 proceed. Volgens mij ruim 130 pk meende ik. Is alweer een tijdje geleden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ow zo. Nou ik ga er vanuit dat van beek zijn zaken voor elkaar heeft aangezien hij een vast gezicht is bij autoweek. Daarnaast verwacht ik vanuit autoweek ook wel een degelijk controle aangezien voor hun de gegevens moeten kloppen anders neemt niemand hun meer serieus.

Ik ben alleen wel benieuwd wat de 1.4 eruit perst want soms heb ik het idee alsof er meer in zit dan de 140pk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
Op 16-7-2019 om 13:12, Vibravis zei:

Ow zo. Nou ik ga er vanuit dat van beek zijn zaken voor elkaar heeft aangezien hij een vast gezicht is bij autoweek. Daarnaast verwacht ik vanuit autoweek ook wel een degelijk controle aangezien voor hun de gegevens moeten kloppen anders neemt niemand hun meer serieus.

Ik ben alleen wel benieuwd wat de 1.4 eruit perst want soms heb ik het idee alsof er meer in zit dan de 140pk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat idee heb ik ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...