-
Latest Images
-
KIA Niro (2016->Heden) (18_kia_niro_touring_01900.jpg)
By: Wilko Niro · 04/12/2021 -
-
KIA Niro (2016->Heden) (18_kia_niro_touring_00800.jpg)
By: Wilko Niro · 04/12/2021 -
KIA Niro (2016->Heden) (18_kia_niro_touring_01000.jpg)
By: Wilko Niro · 04/12/2021
-
-
Similar Content
-
By Maupie
Goedemorgen, ik heb sinds juli 2019 een picanto gt line met lederen bekleding. Nu zit er een scheur in me bekleding. Na nog geen 2 jaar ! Is dit iets wat bij jullie bekend is dat het vaker gebeurd ?
-
By Peter kia
De airco mijn Kia Sorento 3.3 V6 uit 2007 heeft het plotseling begeven.
Heb bij de garage de airo bij laten vullen, deze was bijna leeg.
Nu blijkt dat de airco compressor geen stroom krijgt, en dus niet draait en dus niet koelt.
Iemand enig idee?
Peter
-
By tokoroko
Ik heb een kia picanto x line uit 2019
Er is een tijdje geleden een lekje geconstateerd in de airco en is nu gemaakt.
Het enige nadeel is als ze aan staat de koude lucht die eruit komt blijft muf ruiken.
Al verschillende keren terug geweest, dan spuiten ze er een of ander goedje in en een week later is het weer hetzelfde muffe luchtje wat je ruikt.
Iemand dit ook aan de hand gehad en wilde weten wat er te degen doen is of mogelijk is.
Met vriendelijke groet Koos.
-
By Lazers
Sinds kort eigenaar geworden van een Sorento 2.4 van 2005 met 145000km op de teller!
Super fijne auto maar helaas blijft het gas vaak hangen.
Dit is vooral merkbaar wanneer je rustig in de 2e versnelling door de binnenstad probeert te rijden.
Hij blijft dan vaak rond de 2000 toeren hangen, ook wanneer je de koppeling intrapt.
Vaak zakt het toerental als je een flinke dat gas geeft.
Vorige week het gasklephuis schoongemaakt (was niet echt vies) en de veer gesmeerd. Dat heeft even iets geholpen maar het probleem is nu weer helemaal terug.
Mijn eerste ingeving was om het gasklephuis te vervangen maar ik kan nergens een nieuw exemplaar vinden...
Heeft iemand een idee?
-
By Loek Bongaarts
Mijn Sportage II (2006) heeft een 2din android radio met de mogelijkheid een achteruitrijcamera aan te sluiten.
Camera heb in de kentekenverlichting vastgezet. Is er iemand die ervaring heeft met het trekken van de videokabel?
Onderlangs of boven via de hemel ? Heb wel Kia manuals gevonden op internet maar het loshalen van de bekleding kan ik nergens vinden.
Bij voorbaat dank
-