Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Guest WSKIA

OVERNEMEN E NIRO LEVERING JAN 2020

Recommended Posts

Guest WSKIA
Posted (edited)

OVERNEMEN LEVERING Januari 2020: Kia e-niro executive Black met 18inch velgen en grote navigatie

Iemand belangstelling om mijn order e Niro over te nemen? Levering januari 2020, besteld via Arval en dealer vd Born in Waalwijk. Ik verander mijn keuze, misschien iemand een plezier mee doen die mijn plekje over kan nemen? Betreft executive line met grote navi, aurora black, pearl 18 inch velgen. Iemand interesse PB me dan 

Edited by WSKIA
prive mail adres verwijdert

Toch maar een Tesla ivm 4% bijtelling in 2019?

Een enkel berichtje lijkt me wel voldoende hier trouwens i.p.v. het ook in andere topics te spammen.

Guest WSKIA

nee andere reden. Dacht dat ik berichtje verplaatst had naar onderwerp ' levering'  maar staat er nu 2x op kennelijk, kijken of ik andere nu wel kan verwijderen :) 

Guest WSKIA
Posted (edited)
Op 9-7-2019 om 11:52, WSKIA zei:

Update: levering eind nov 2019: OVERNEMEN LEVERING eind nov 2019: Kia e-niro executive Black met 18inch velgen en grote navigatie

Iemand belangstelling om mijn order e Niro over te nemen? Levering nu volgens dealer  27-11-2019 DUS NOG 4% BIJTELLING, besteld via Arval en dealer vd Born in Waalwijk. Ik verander mijn keuze, misschien iemand een plezier mee doen die mijn plekje over kan nemen? Betreft executive line met grote navi, aurora black, pearl 18 inch Katana velgen. Iemand interesse PB me dan 

Edited by WSKIA
update levering nu NOV 2019