Jump to content

Recommended Posts

Pedalbox van DTE voor een snellere reactie van het gaspedaal.

Voor kia rio's met een 1.0 t-gdi motor, maar andere type zijn ook mogelijk (zie lijst).PB-Kompatibilität_3729_03_18.pdf
Diverse menu's en instellingen mogelijk.
Dit werkt echt goed en verhoogt de reactie tijd en acceleratie tijd tot 10%

Voor meer informatie kan je terecht op de fabrikant zijn website.

De pedalbox is nog geen jaar oud, er zit ook nog garantie op.

De reden van verkoop is dat ik mijn kia rio verkocht heb, ik heb nu een ander merk auto gekocht waardoor ik deze helaas niet meer kan gebruiken.
Misschien dat er hier liefhebbers zijn die hier interesse in hebben.

Ik wil er graag €155,- voor hebben.

20190514_165211.jpg

20190514_165221.jpg

20190514_165303.jpg

20190514_165315.jpg

20190514_165401.jpg

20190514_165512.jpg

Is er niemand hier die zijn Kia sneller wil maken?

Ook geschikt voor de Kia picanto, sorento III, ceed, sportage, optima (afhankelijk van motor type).

Stuur maar een bericht dan controleer ik of deze compatibel is met het type auto.

Prijsverlaging! €130,-  Excl. verzendkosten.

Prijsverlaging! €100,-  Incl. verzendkosten.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By robinspr
      Sinds vorige week hebben we onze nieuwe auto maar helaas zit hier nog geel halogeen licht in de koplampen.. nu had ik whitevision lampjes besteld voor een witte look maar de koplamp blijft vol geel licht geven... ligt dit aan de lens in de koplamp of heeft dit een andere oorzaak ?
    • By Dennis the Menace
      Beste forumleden, 
      Nadat ik eigenhandig de koplampsproeier van mijn kia ceed had afgebroken (vanuit de de auto gezien, links) moest ik helaas een complete originele set kopen om alleen dit onderdeel te vervangen. Ik heb dus nog de complete slangenset en de sproeier rechts (vanuit de auto gezien) over. Aangezien ik geen Ceed 2 meer bezit wil ik deze verkopen aan iemand die het nodig heeft maar niet net als ik een complete set moet komen voor alleen de sproeikop. 
      De set zelf kost ex inbouwen een kleine 200 euro, dus graag bieden naar waarde. 
      Ophalen kan (midden Nederland net onder Utrecht) en anders verzendkosten koper. 
      Groeten, 
      Dennis

• By Henk Segerink
      Sinds kort rijd ik in een Kia Opirus, een buiten beentje in de Kia-historie, maar een prima auto. Ik heb een vraag over de destijds door de importeur ingebouwd navigatiesysteem. Is het mogelijk m.b.v. een nog verkrijgbaar infoscherm de oorspronkelijke functionaliteit terug te krijgen. M.a.w. zijn de oorspronkelijke connectoren nog aanwezig?
      Ik heb deze vraag al neergelegd bij Kia Nederland, maar zij kunnen niets terug vinden over deze upgrade vanaf de importeur.
      Het systeem dat in de Opirus zit is een Pioneer 9DVD met separaat scherm. DE navigatie dateerd uit 2007 en is niet meer up te daten. Is gezien het gebruik van de smartphone natuurlijk ook niet nodig. Vandaar dat ik het systeem terug wil brengen naar het oorspronkelijke infodisplay.
  • Create New...