Jump to content
  • Sign Up
Roak

Proceed modificaties / upgrades

Recommended Posts

Ieder zijn mening. Ik vind het wel geslaagd. Komt mede ook omdat ik me kapot erger aan het feit dat je rechts de uitlaat ziet hangen op een afstandje. Hadden ze dat ding niet wat beter kunnen wegstoppen? Vandaar dat die halfords behandeling perfect is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Op 8-8-2019 om 00:15, Renzo4000 zei:

Jup, niet doen... Echt zo'n typische "halfords" behandeling gehad. Less is more, keep it original.

Dit topic is juist bedoeld om te laten zien wat je naast het 'original' kunt doen...

Dus je mag er niet over discussiëren of een mening laten gelden? Hmm beetje vreemd voor een "forum" dan of niet? Ik vind het erg interessant welke modificaties er zijn en worden uitgevoerd en de een is geslaagder dan de ander zullen we maar zeggen.

Posted (edited)

oeps dubbel

Edited by Renzo4000

Mijn eerste en waarschijnlijk enige extra... :cool:

ziet er best aardig uit voor €4.25.. 

4EA342CF-D977-4B29-84E4-D6779110376F.jpeg

456D528D-A8B0-47EC-9246-D38B475AD577.jpeg

Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, maar wat is nou de meerwaarde van die band? Heb daar echt geen idee van

Ik krijg bij die gordelhoezen altijd een beetje een tjooning gevoel. Ik zie persoonlijk de meerwaarde ook niet zo.

Ik krijg bij die gordelhoezen altijd een beetje een tjooning gevoel.

Het is tjoening met oe rick

Verder niet echt mijn ding maar ach, sommige mensen lopen ook op Crocs. Ieder zijn ding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tjoening of tjooning, heel grappig hoor! Niks mis trouwens met die Kia-gordelhoezen.

Mensen installeren dit meestal als ze last hebben van de gordel die in de nek/sleutelbeen schuurt. Dus als het een functionele noodzaak heeft snap ik het maar als het om het visuele aspect gaat vind ik het gewoon niet mooi. Ik had dan vooral gekeken naar een effen variant. Maar goed mijn mening over "Halfords tuning" was wel duidelijk.

4 uur geleden, LC88 zei:

Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, maar wat is nou de meerwaarde van die band? Heb daar echt geen idee van

Meerwaarde is vooral voor kleine personen bij wie de gordel in de hals vervelend is.

voor de rest is het precies hetzelfde als 90% van alle toeters en bellen zoals spoilers, stickers, voltmeters etc

geen enkele meerwaarde wat beter rijden / betere prestaties betreft, alleen leuk omdat de eigenaar het kennelijk leuk vind  :cool:

2 uur geleden, Proceed Frankie zei:

Meerwaarde is vooral voor kleine personen bij wie de gordel in de hals vervelend is.

voor de rest is het precies hetzelfde als 90% van alle toeters en bellen zoals spoilers, stickers, voltmeters etc

geen enkele meerwaarde wat beter rijden / betere prestaties betreft, alleen leuk omdat de eigenaar het kennelijk leuk vind  :cool:

Thanks! Dan is het wel handig inderdaad. Heb daar zelf nog geen last van, maar wie weet als er ooit een mini-me komt dat het dan een uitkomst biedt.

• Haha 1

Posted (edited)

Ik neem aan dat ze voor die prijs van echt carbon zijn ;-) ?

Edited by Poekoek
  • Haha 1