Jump to content
Olaf Bee Keen

Onderzoek onder potentieel E-Niro rijders.

Recommended Posts

Beste leden,

Eerder al een bericht geplaatst over een onderzoek onder E-niro rijders. Ik ben voor hetzelfde onderzoek van onderzoeksbureau Ferro Explore op zoek naar potentieel E-niro rijders. Mensen die binnen een jaar van plan zijn om (waarschijnlijk) een E-niro aan te schaffen/te leasen. Hieronder de specificaties van dit onderzoek, wat knip en plakwerk uit het vorige bericht.

De eindklant is een automerk wat een markt zoekt in Europa. Ik mag de naam verder niet noemen om 'vooroordelen' te voorkomen. Zij willen via onafhankelijk onderzoek de markt verkennen en vooral weten welke wensen en behoeften er zijn bij potentieel elektrisch rijders. 

Het gaat om een groepsgesprek in Amsterdam op woensdag 11 september om 16.30. Het duurt 2 uur en als dank mogen we een vergoeding aanbieden van €100,-. Per groep worden twee mensen uitgenodigd voor een interview van 1 uur op woensdag 11 of donderdag 12 september in Amsterdam, voor dit interview mogen we een extra vergoeding aanbieden van €70,-.

Als je het leuk lijkt om hier aan deel te nemen of meer informatie wilt, dan zijn wij te bereiken op 035 760 50 50 (tot 17.30), je kan me mailen op olaf@beekeen.nl of je kan me een prive bericht sturen via het forum.

Alvast dank voor je reactie!

Met vriendelijke groet,

Olaf Verboon

Ik lees dit en denk meteen 'waarom  nou weer amsterdam'.. onbereikbaar met de auto en ook niet bepaald centraal gelegen.

• Like 2

Net wat ik ook dacht toen ik het eerste bericht las

Had graag willen meedoen, maar Amsterdam is inderdaad te ver weg

2 uurtjes voor 100 euro, makkelijk verdiend. Alleen niet echt handig. 

Woensdagmiddag in de volle spits om half 5 in Amsterdam komen...

• Like 1

Op 4-9-2019 om 23:03, Joey-Rio zei:

Woensdagmiddag in de volle spits om half 5 in Amsterdam komen...

A’dam IN om half 5 is ws een stuk makkelijker dan erUIT...

Edited by Hippe lip

Misschien wel, je moet het allebei zien te vermijden.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Peter Boermans
      Hallo, 
      Ook zojuist geregistreerd voor dit forum - ik hoop dat ik op korte termijn groen licht krijg om de KIA E-Niro te mogen gaan rijden als nieuwe leasewagen. Rijdt nu een VW Golf, maar heb ervaring met EV - bij mijn vorige werkgever een Nissan Leaf 2 gereden (2018), ik moet eerlijk zeggen dat ik hiermee ver driving range anxiety heb opgelopen  maar gezien de verhalen en de nodige YouTube materiaal, denk ik dat de E-Niro mij voldoende capaciteit geeft om mijn dagelijks werk te kunnen doen zonder de zweethandjes of extra 'pauzes'.
      Hoop hier mee info op te doen en voor te kunnen bereiden als de auto besteld is... zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat ik er echt in kan rijden gezien de levertijden die ik zo vernam 
    • By Peter125
      Sinds 2 weken nieuwe bestuurder, ben 55 uit midden van het land, van een 2020 e-Niro zwarte executive. Mijn eerste Kia en tot op heden bevalt het. Ga hier op het forum rondkijken en laat me informeren. 
    • By Sandriekus
      Goedemiddag,
      Ik heb een vraagje, de luchtroosters onder de voorruit waar het alarmlampje aan de ene zijde zit, en aan de andere zijde eenzelfde dopje maar weet niet waar deze voor dient.. is dit los te halen uit het dashboard? Of is dit een geheel met het dashboard?
      Een kant (die bij het alarmlampje) zit los bij mij namelijk

• By Voxxie
      Hallo, 
      Ik ben Hans en mag eind juli 2020 (als het goed is)  mijn KIA e-Niro MY20 Executiveline ophalen in de kleur Gravity Blue. 
      Ik rijdt op dit moment via mijn werk in een Volvo V40 welke aan uit de lease loopt. 
      Electrische Volvo's vallen buiten mijn Lease budget  dus toen is mijn ook gevallen op de e-Niro. 
      We waren aan de late kant met bestellen, maar wegens COVID-19 begreep ik van de dealer dat er een aantal auto's zijn geannuleerd / uitgesteld door hun kopers en er dus op tijd eentje voor mij beschikbaar is. 
      Dus laten we het hopen

• By Connos
      Heb de E-Niro nu precies 1 jaar en heb de verbruiksmeter niet gereset om te kijken wat het gemiddeld energieverbruik is. Misschien interessant dit te vergelijken met andere gebruikers.
      Aantal gereden Km 13.431
      Snelweg/Provenciale wegen/stad: 30/20/50% (Geschat)
      Gemiddeld verbruik: 160Wh/100Km
  • Create New...