Jump to content
Gampie

Wie heeft er een Proceed in bestelling?

Recommended Posts

Goed nieuws vandaag, mijn Proceed GT is eind van de week bij de dealer. Opties inbouwen en op 10 februari ophalen bij de dealer.
Toch een voordeel dat de meeste geen GT willen gaat het lekker snel :whistling:. alles geregeld binnen een maand.

Mijn persoonlijke platen zijn ook goedgekeurd dus mijn dag kan niet meer kapot  :sorcerer::wub:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By NBe
      Goedemorgen Kia rijders/ liefhebbers,
      Ik heb een vraag over de tankmeter van mijn Kia ProCeed modeljaar 2020. Het is ons opgevallen dat de tankmeter erg onnauwkeurig is. Gisteren had ik hier een mooi voorbeeld van. Ik stap in de auto en volgens de board computer kon ik nog 135km. Ik rijd van Beek naar Ede en van Ede naar Elten. Dit is ongeveer 105km. Ik zou dus nog ongeveer 30km kunnen rijden met de tank. Maar bij het tanken ging er niet meer dan 40 liter in. Ik tank altijd door na het afslaan voor een mooi rond getal. Dit is dus 10 liter minder dan de tankinhoud van 50 liter. De dealer heeft dit niet eerder gehoord, vandaar dat ik hier even informeer. Ik vind dit verschil wel erg groot. Zijn er mensen die dit herkennen en is er een oplossing voor?
      Alvast bedankt,
      Norbert
    • By Flying_Dutchman
      Omdat mijn Niro PHEV in reparatie was (vervangen display) kreeg ik een e-Niro mee.
      Wat een feest, wat een power. In één woord: zalig.
      Ik reed op de limiter door Staphorst (30 km) en schakelde die uit bij einde 30-zone. Mijn rechtervoet was blijkbaar ongemerkt naar beneden gegaan want ik kreeg me daar een felle acceleratie. Oeps.
      Bij het begin van de rijbaan naar de A28 dacht ik: wat gebeurt er bij plank gas ...... . Ik heb 15 jaar een turbo diesel gehad en die kon erg snel accelereren. Maar deze e-Niro doet het nog veel feller. Wat een kracht!
      Het is jammer dat de auto geen caravan kan trekken, anders zou ik aan inruilen denken .... 
    • By Jeffreyb96
      gezocht elektrische schema van een kia sorento 3.5 Liter v6 uit 2006
    • By Leentje
      Ik heb dus zo een apparaat besteld om een sleutel met afstands bediening in mijn auto te plaatsen, omdat ik er gek van wordt om elke keer weer die sleutel om te draaien... Hoe moet ik zon apparaat installeren? Groetjes Leni!
    • By SJWRoos
      Beste leden, 
      De kofferbak van mijn proceed uit 2013 wilt niet meer uit het slot. Me huisgenoot had de kofferbak dicht proberen te doen met een rugtas hengsel ertussen, zodoende was de kofferbak dus niet helemaal in het slot gevallen, stond op mini kier. Na weghalen ging de kofferbak wel helemaal dicht maar hij wil op geen enkele manier meer open. 
      Met vergrendeling hoor je het slot niet meer open gaan en als je de kofferbak open probeert te doen hoor je een aparte tik. Ook via het palletje aan de binnenkant is deze niet meer open te krijgen. 
      Voor ik het slot er helemaal af haal leek het me slim hier het probleem voor te leggen. 
      Bedankt voor de hulp alvast 

• Create New...