Jump to content
Sign in to follow this  
Kiaclub Nieuwsrobot

5 Reasons People Who Know Cars Choose the Kia Stinger

Recommended Posts

If you know cars, then you already know that the folks at Kia have hit on something special with the Stinger. From its powerful twin turbo V6 engine to the aggressive styling, the Stinger has been making believers out of skeptics with its uncompromising blend of utility, performance and luxury.

Check out this “Feature Focus” video from our friends at Kia Canada to learn why car enthusiasts have fallen hard for this high-performance sedan.

The post 5 Reasons People Who Know Cars Choose the Kia Stinger appeared first on AutoGuide.com.

Lees volledige artikel

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By KIF
      Op 2-7-20 een nieuwe Kia E-Niro opgehaald en gelijk was er een duidelijk ratelend geluid linksvoor te horen. Vanaf ongeveer 80km per uur en bij het gas geven. Bij het uitrollen hoor je niets. Vandaag bij de dealer geweest, maar die hebben het nog niet kunnen verhelpen. Ze hadden dit niet eerder gehoord. Dat vind ik moeilijk te geloven. Hoe groot is dit probleem? Hebben meer kia e-niro eigenaren hier last van? Op het forum lees ik er wel wat over, maar of dit nou heel veel voorkomt............ ben hier wel erg benieuwd naar.
    • By Zoef de Haas
      Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Kia e-Niro MY20 - Executiveline.
      Tevens is dit mijn allereerste Kia. Maar wat een heerlijke auto is dit zeg! Erg blij mee.
    • By Marjan
      In mijn Picanto 2 (sept 2013) blijkt de 12V-aansluiting het niet te doen. Eerder nooit nodig gehad maar we willen er binnenkort een koelbox op aansluiten. Deze koelbox doet het prima in andere auto, dus ligt niet aan koelbox. Ik wilde de zekering checken maar op schema in zekeringenkastje twijfel ik welke zekering het is. Power outlet? Sigaret? Andere? Enkele zekeringen verwisseld met nieuwe zekering, maar probleem blijft. Iemand een idee?
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      In the vast majority of cases, automakers go out of their way to make a big splash when they launch...
      The post 2020 Kia Stinger Indigo Special Edition appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
  • Create New...