Therwalt Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Beste forumleden, binnenkort ruil ik mijn Cee'd gt line in voor de nieuwe xceed. Zijn er toevallig leden die deze auto besteld hebben? Ik kom dan graag in contact met jullie. Wordt er ook een apart Xceed model geopend of valt de discussie onder de groep Ceed 3? Voor mij begint nu het lange wachten tot eind december Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tijdjes123 Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 Leuk welke heb je gekozen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Therwalt Posted November 10, 2019 Author Share Posted November 10, 2019 De 1.0 120 pk die ik nu in de Cee'd ook heb. Uitvoering dynamic plus line in de kleur white pearl. Ik had graag het design pack met panorama dak gehad. Dat zwarte dak op de witte auto vind ik erg mooi. Helaas zijn mijn kinderen erg lang en wil niet dat ze klem komen te zitten dus ik heb het design pack daarom achterwege gelaten. Wil wel mijn dak zwart gaan wrappen als alternatiefVerstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Therwalt Posted January 4, 2020 Author Share Posted January 4, 2020 Gisteren mij Xceed opgehaald, wat een fijne auto. Stoelen zijn een verbetering tov de Cee'd 2. Ook de afwerking van het interieur is vooruit gegaan en als je de portieren dichtslaat, hoor je een bescheiden geluid. De Xceed geeft mij het gevoel een klasse hoger te rijden tov de Cee'd 2. Ben benieuwd of er forumleden zijn die de Xceed hebben besteld of deze overwegen aan te schaffen. Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renzo4000 Posted January 4, 2020 Share Posted January 4, 2020 Hoger is ie zeker Mooie auto en veel rijplezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Hammer Posted February 8, 2021 Share Posted February 8, 2021 Ik heb mijn C’eed 2 ook ingeruild voor een Xceed wij krijgen hem donderdag. dezelfde kleur als die van jou. bevalt hij?? is de 1.0 sterk genoeg of kan je hem beter laten tunen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Therwalt Posted February 8, 2021 Author Share Posted February 8, 2021 Ik vind de 1.0 persoonlijk meer dan voldoende maar rijd hem ook alleen in Nederland en ben een rustige rijder. Ik kan me voorstellen dat als je van doorrijden houdt, je hem wil laten tunen. Veel plezier met de Xceed. Ik vind het een heerlijke auto en ben er zeer blij mee. Ben benieuwd naar je Xceed. Plaats je een foto Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Hammer Posted February 15, 2021 Share Posted February 15, 2021 Op 8-2-2021 om 17:29, Therwalt zei: Ik vind de 1.0 persoonlijk meer dan voldoende maar rijd hem ook alleen in Nederland en ben een rustige rijder. Ik kan me voorstellen dat als je van doorrijden houdt, je hem wil laten tunen. Veel plezier met de Xceed. Ik vind het een heerlijke auto en ben er zeer blij mee. Ben benieuwd naar je Xceed. Plaats je een foto Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk Op 8-2-2021 om 17:29, Therwalt zei: Ik vind de 1.0 persoonlijk meer dan voldoende maar rijd hem ook alleen in Nederland en ben een rustige rijder. Ik kan me voorstellen dat als je van doorrijden houdt, je hem wil laten tunen. Veel plezier met de Xceed. Ik vind het een heerlijke auto en ben er zeer blij mee. Ben benieuwd naar je Xceed. Plaats je een foto Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Hammer Posted February 15, 2021 Share Posted February 15, 2021 Zojuist, Mike Hammer zei: Zoals beloofd een foto van onze nieuwe Xceed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aldvors Posted February 16, 2021 Share Posted February 16, 2021 1.4 Executive, Cosmos blue metallic. Sep 2020. Probleemloos. Fantastische auto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts